Pelle Skulle Inte Under Några Omständigheter Få Möta Sina Kamrater Igen.

I en vacker vit bikini som har en hög skurning vilket framhäver hennes höfter och lår på ett fantastiskt sätt.

Hon viskar till mig att vi skall gå upp. Jag hade ju precis tänkt att hoppa i så det blir ju en extra bonus att få följa denna vackra kvinna med blicken. Så vacker hon var. Hennes stön när jag brer ut min tunga över hennes hårda klitoris får mig att bli ivrigare. Går ner mot mig och frågar om jag vill följa med på ett dopp.

Sagan om en stark kvinna del 2

Så länge “unge herrn” är beredd att samarbeta vill säga, sade hon och vände sig emot Pelle. Damen tafsade på honom, med ett par handskar i plast rörde hon vid hans långa och mjuka snopp. Pelle snyftade och hans blick rörde sig häftigt omkring i bilen, det ryckte i hans starka kropp.Med våld skred hon till verket, hon ville sätta fast Pelle i de små ringarna för de var ju så vackra! Han blev stursk, frågade vad hon hade för rätt till honom. Varför Kvinnan log så överlägset när hon egentligen borde varit ledsen över att Pelle skulle försvinna kunde inte den fånige lille Pelle svara på. I sin dumhet tänkte han att den visa och sköna damen inte var så vis, att hon inte var frisk. De var fortfarande i den stora bilen och det enda att lyssna till var ljudet av motor. Han frågade om han fick omsluta den vilda och mycket vackra kvinnans lilla hand med sin grova hand och det sade hon att han visst fick. Den eleganta damen svarade att det var det visst inte! Pelle skulle inte under några omständigheter få möta sina kamrater igen.

Jag sa till Britt-Marie att jag var på väg att komma. Britt-Maries blick mötte min blick och hon förstod att jag inte kunde hålla mig längre. Min kuk pumpar ut satserna okontrollerat och Britt-Marie försöker att slicka åt sig varenda spermie sats. Hon hade på sig kort kjol som var ljusgrå och vitt linne.
– Jag måste låna din duscha sa jag till henne.

Min unga Hingst!

Kuken trycktes ända in o jag flämtade till av både smärta o kåthet.. han pumpade mig m långa drag, först sakta sedan alllt snabbare.
Han var inte sen att lägga händerna på mina höfter.

Nu kunde inge av oss stå ut längre. han drog mig nära o jag kände hans bultande heta kuk mot fittöppningen! Singel sedan ett par år o kåt som en löpkatt emellanåt! Det var så mörkt i lägenheten o persiennerna var nerdragna men jag kunde ändå skymt hans långa muskulösa kropp. Jag var 28 år den gången.
Han stönade högt o försökte trycka kuken mera mot mig. jag förstod att han längtade efter att jag skule röra vid den, så jag kröp sakta neråt… Det svartnade för mina ögon o jag kved o skrek om vartannat. hans kuk hårdnade ytterligare o han sa: -jag kommer!

Leave a Reply

