Ollonet Möter Naket Den Varma, Mjuka Fittan, Känner Hur Hon Svankar Allt Djupare, Hör Hennes Röst ” Känn Det Går För Mig Hela Tiden” Orden Slår In I Min Hjärna I Långa Drag Pumpar Jag In Och Ut, Nästan Flyger Over Henne, Hon Ställer Sig På Knä, Jag Begraver Mig Djup I Den Kramande Fittan, Till Min Förvåning Känns, En Ny Flod Av Sperma Lämmar Mig Så Djup Som Jag Aldrig Tidigare Sprut I Någon.

Jag började uppfatta mig mer och mer som kurator, en roll som jag aldrig praktcerat, än mindre var särskilt skicklig i, erfarenheten av kurativtarbetet sträckt sig närmast till att vårda kompisarnas ånger efter någon helkväll där minnet inte riktigt var på plats. Åsa kommenterar inte mannas påstående vänder blicken ut genom fönstret. Köper lite enkel konserver, meddelar att jag tänker dra mig tillbaka äta och läs men framförallt sova.Orsaken till detta var inte alls den mamman hade berättat, det var inte så att hon brukade ha fester i deras villa, det var inte så att hon inte kunde sköta sig själv det hade hon gjort sedan hon var 15,. föräldrarna arbetade mycket var ofta borta i veckorna. Tre fingra pressas in i den dyvåta fittan. Takten stegras Åsa fixerar blicken, med stora utspärrade pupiller, mot kuken .rör mig oroligt under hennes behandling. Känner till min besvikelse att det inte är den största sats jag presterat, men ändock den hamnade i henne.Hon tror att det för Åsas del inte varit en så god sömn .Barnflicka anskaffades Åsa började på universitetet utbildade sig till lärare i fysik Otroligt men sant efter 30 år hör jag hennes röst,” Vill du ha kaffe och ägg”
Telefonen ringer äldsta dottern undra om vi kan ta barnbarnet över helgen.

Röster från framsätet ”Vakan nu serveras kaffe” vi sträcker på oss. om som vi vaknar. Åsa skakar, låren darrar, fittan pulserar rytmisk runt kuken. Hjärta slog några extraslag.
Jag var 22 år, student, denna sommar hade jag bestämt mig för att försöka lifta genom Norge till Trondheim det var i slutet av juli.

Två gånger 2 -del 12

Han stannade upp och lät mig vänjas vid intrånget men snart kände jag hur jag fylldes med hans hårda penis. Jag fick hjälp ur mina kläder och hennes händer runt min kuk kändes så annorlunda mot Willes händer.

Som tur var hade jag gjort mig illa i skolan och fått gå till skolsystern, så det var det jag ljög ihop till morsan att det bara var en bekräftelse på detta. Jag skulle aldrig kunna klara mig utan honom. Mitt pekfinger gled upp utmed bröstet, ringlade lite över den styva knoppen och sedan fortsatte fingret upp och lade det ömt mot hans läppar.

– Lille vän, du ska bara öppnad dina byxor så jag kan komma åt.Så var vi i alla fall säkra. Jag fick vänta på Willes rum och jag låg och läste i senaste Fantomen när Wille stod i dörröppningen.

Hur det kan gå

Reser sig ” Häftigt, Hur tycker du att din sperma smakar, jag tycker att den var god” Händerna släpper inte greppet om kuken, ” Jag vill ha den i mig, vill känna den naken i fittan” Orden och rörelsen över kuken bidrar till att jag efter någon minut åter är stenhård. ollonet avteckna sig nästan blått, det värker i kuken.

Åke berättade att de var på väg mot Trondheim, tänkte vilken tur jag hade, men att de tänkt att ta några dagar i anspråk för resan ville se så många platser som möjligt. Det handlar om att hon egentligen tycker att Åsa är för ung för att tillbringa natten med mig, förövrigt vet man aldrig vad som kan hända.

På hytta tillreder jag den konserverade pyttipanna, går över till duschen sköljer av mig dagens svett, Lägger mig för att läsa, tröttheten faller över mig, med bilden av Åsa på näthinna sommar jag.Lägger händer på Åsas styva svullna bröst kramar försiktig, den lena huden avsätter avtryck i handen avtryck jag förfarande kan känna. Om Åke och Ingrid verkade glad och lättsamma kunde jag inte tycka det samma om tjejen vid sidan av mig inte ett ord hade kommit över hennes läppar, hon såg allmänt sur ut. Ollonet möter naket den varma, mjuka fittan, känner hur hon svankar allt djupare, hör hennes röst ” Känn det går för mig hela tiden” Orden slår in i min hjärna i långa drag pumpar jag in och ut, nästan flyger over henne, hon ställer sig på knä, jag begraver mig djup i den kramande fittan, till min förvåning känns, en ny flod av sperma lämmar mig så djup som jag aldrig tidigare sprut i någon.
Hon lägger sina händer över fittan särar blygläpparna stimulera klitoris fort, intensivt.

Leave a Reply

