Jag Vände Mig Om I Sängen Och Såg På Min Vackra Julia Liggandes Bredvid Med Det Kastanjebruna Håret Som Hade Rufsat Ihop Sig Till En Ostyrig Tofs Och De Fylliga Läpparna Som Putade Mot Mig.

Mamman skrek till och pappan såg i det närmaste förtvivlad och förbannad ut på samma gång. Hon var så fruktansvärt trång, och hennes muskel kramade hårt runt min hela tiden och fullkomligt mjöljade min kuk. Hon signalerade att jag skulle sluta, hon behövde återhämta sig lite. Fortsättning på del 1…

Julia berättade att hennes föräldrar skulle vara på en kongress i Stockholm hela helgen, så vi hade huset för oss själva och undrade om jag ville sova över. Jag tog fram bröd och skar tunna skivor som jag visste att hon ville ha, satte fram juice och mjölk och kokade en kanna te. Sedan placerade jag min stora kuk mot hennes anal och tryckte försiktigt på, utan framgång.
– Jag vill sätta på dig igen som igår, om jag får, sa jag med spänd förväntan
– Okej det kan du väl, svarade hon lite nonchalant

Julia satte sig gränsle över mig och styrde in min långa hårda kuk i hennes trånga fitta medan vi kysste varandra överallt. Jag vände mig om i sängen och såg på min vackra Julia liggandes bredvid med det kastanjebruna håret som hade rufsat ihop sig till en ostyrig tofs och de fylliga läpparna som putade mot mig. Julia flämtade till och bad mig ta det väldigt försiktigt och gnydde till. Jag har aldrig gjort det förut
– Inte jag heller, men jag är så jävla kåt och jag måste bara få prova det

Jag hjälpte henne upp på alla fyra i soffan och smekte hennes vältränade bakdel som var mjuk och fast på samma gång. När hon ändrade ställning gled täcket av henne och det högra bröstet blottades. Hon öppnade sin mun så mycket hon kunde och lät min stora kuk glida in i henne.
– Du kan ta ditt pick och pack och dra direkt, röt han till

Julia och jag har inte träffats igen sedan den incidenten.

Sommar i parken del 1

” Hon grep tag i min hand och drog ut mig på trottoaren. “Jaha, och så kanske det vore trevligt med lite sällskap?De andra följde hennes exempel.När Maria och Elisabeth hann fram hade porten hunnit gå igen, och vi stod ett tag och grimaserade åt dem innan vi öppnade och släppte in dem.
Jag återvände till Elisabeth. ” Värre hot har jag varit med om, och jag började slicka och suga allt vad jag orkade.
Hon började slicka kuken upp och ner, och efter ett tag började Elisabeth slicka från sin sida. “Du får väl smaka själv!Jag hörde att de pratade och skrattade, men inte vad de sa.

Aldrig mera mörkrädd

Hon slickade hårdare och hårdare och förde in ett finger I min stjärt.
När jag kom fram till bilen satt Fredrik med gylfen öppen, jag klev in och väntade att han skulle säga något. Så suckande så slutade jag.Jag kände att det inte skulle räcka, jag ville se hela hennes kropp.
Jag var så kåt, av att jag en kvinna, gjorde en annan kvinna så upphetsad.
Hon tryckte in flera fingrar in I min dyblöta fitta och juckade dom hårt medan hennes tungade virvlade runt I min mun. Jag tittade upp och såg Fredrik stå och titta in I bilen med en grumlig blick.Fredrik var nu arg som ett bi och jag kunde inte låta bli att irritera mig på det. Han sa inget men tog tag om mitt huvud och pressade ner mot hans stenhårda kuk. Efter en stund började jag sedan slicka hennes kropp långsamt neråt. Jag började smeka Fredrik men han var irriterad för att bilen gick konstigt.
Hon bad mig ta en väska från baksätet och jag satte mig på knä för att nå den, när hon plötsligt drog upp min klänning o satte sin tunga mellan mina ben.Där låg jag och slickade henne samtidigt som jag körde fingret hårt I hennes stjärt hela tiden tittandes på honom.
Vad som hände sen ?
Tungan jobbade frenetiskt över min klitoris och hon daskade och slog mig över mina skinkor. Jag hann inte suga länge förrän han kom I min mun.
Många vänner jag inte hade träffat på länge skulle vara där och Magnus en kill kompis skulle presentera sin nya flickvän för oss.

En oktoberkväll

Ann är 26 år och min arbetskamrat på ålderdomshemmet där vi arbetar på, själv är jag 27.Min kompis satt i fåtöljen, och så var det dags för att hämta mera öl och vi bad att lena skulle hämta för hon satt bra till. “Nu kan jag inte hålla i mot snart längre” tänkte jag o började skruva på mig, Ann märkte det och knep i hop benen och sa att det inte gjorde något om jag kom i henne för hon tar har p-spruta. Båda var festsminkade och väldigt snygga. vi satte oss i soffan o började dricka med varandra o pratade om jobbet och Ann berättade att hon bråkat med sin kille och hon funderade på att slänga ut honnom, därmed anledningen till att dom inte ville gå ut i kväll. sedan gick vi ut på balkongen o rökte och jag kände mig lätt berusad av ölen som vi druckit.
kvällen gick och vi hade trevligt o skojigt. Lena var ju äldre och hade fått 4 barn så hennes var nog aningen hängigare men vilken kropp hon hadde i övrigt, solbränd o fin. Ann satte sig på huk framför min kompis som halvlåg i fåtöljen o sov lena stod vid sidan av och det verkade som dom ville få av han byxorna, båda hjälpte fnittrandes åt att knäppa upp knapparna när dom fått upp dom så började dom hjälpas åt att hala ner byxorna och jag satte mig tillrätta för att bara beskåda vad som skulle komma här näst.när kalsongerna var av så blottades min kompis penis, jag hadde inte sett den förr men han var mer välutrustad än jag trodde. Lena fick en idé och hon gick ut i köket med ann. Plötsligt kände vi hur någon dunsade ner i sängen, det var ann. Lena bor i hop med sin man i en villa i ett område utanför stan och har fyra barn, Ann bor i en liten förort med sin sambo o sina två barn. Lena är 39 år och väldigt snygg för sin ålder. båda är mörk håriga, ann har visserligen färgat sitt hår och det ser hon väldigt bra ut i, lena ser heller inte så tokig ut för den delen. “sådär” sa lena o slog i hop telefonen sen gav hon oss en varsin puss o vi kystes ett tag sedan var vi i gång igen. den natten glömmer jag aldrig.

Leave a Reply

