Det Var Min Flickvän Som Hade Kommit Tillbaka För Att Hämta Sin Hårblås Som Hon Hade Glömt.

Hon brukade alltid ge mig ett ordentligt stånd och denna morgon var absolut inget undantag – Tvärtom!
Min flickvän hade bestämt att ta med sig vår dotter och hälsa på sin mor i grannstaden över helgen och detta var något som jag såg fram emot. Fan också! Hon lade sig på sängen och sträckte ut sin smäckra kropp i sin fulla längd, hennes fasta och stora bröst gungade när hon blötte sitt finger i munnen och började smeka sina stora vårtgårdar i små rörelser runt, runt. Det var min flickvän som hade kommit tillbaka för att hämta sin hårblås som hon hade glömt. Jag var i en helt annan värld.

Idag så handlar jag alla mina varor nere på ICA och när denna undersköna svarta kvinna sitter vid kassan så är det med en skräckblandad förtjusning som jag ställer mig i kön och väntar på min tur.Jag hade ett ohyggligt stånd och inte skulle väl föreställningen sluta så här snopet…?

Curriculum, II

Har Andrea kanske någon idé om ytterligare förberedelser?”

”Nu återstår bara en sak: hur ska vi leda honom?”Samtidigt kunde jag inte låta bli att tycka det lät ganska spännande att vara helt i händerna på tre attraktiva kvinnor. Du gör som jag säger – vad jag än säger, annars får du lida. Samtliga fyra fäste hon sedan i en femte, som hon surrade runt min pung.

”Några enkla förhållningsregler. Även hon drog på smilbanden när hon såg min kuk, men gav ändå ett betydligt mindre självsäkert intryck än Linn.

”Jaså”, sade Monica besviket. ”Själv har jag stått och tittat på slavens putande stjärt länge nog för att vilja se något uppstoppat i den. Rummet vid slutet av korridoren var ett mindre vardagsrum, med en soffgrupp kring ena långsidan och en öppen spis vid kortsidan. Under de dagar som gått sedan jag blev infångad hade jag flyttats mellan flera ställen, alltid med ögonbindel.

Linn befriade min kuk, och smekte den med flinka fingrar.Den sköna känslan av att äntligen vara en fri man igen gjorde att jag inte kunde stå emot hennes smekningar, utan snart hade jag ett ordentligt stånd igen, trots att jag visste vad som väntade mig.

Jag fortsatte att kyssa och slicka över hans bröst. Jag skrek till lite då och då när han tryckte för hårt.

Han bet tag och började rycka lite. Peter kände att jag kom och han ökade takten ytterligare och sprutade långt in i mig.

Peter stönade till och jag sög hårdare.

Jag knäppte upp Peters byxor och drog av honom dom.

Jag envisades och lyckades ta mig upp så pass att jag nu stod på knä.

Peter kved till då han kände hur det varma blodet täckte hans rygg. Jag kysste hans bröst och drog lite i håret. Han fortsatte lite hårdare och jag skrek till.Precis innan min orgasm så slutade han.

Leave a Reply

