Jag Gick Tillbaka Till Soffan Och Satte Mig Mitt Emot Honom.

Nabokonen

Nu kom jag i ett dilemma, hur skulle jag bete mig. -Vad ska vi göra med dig nu då, sa jag. Jag gick tillbaka till soffan och satte mig mitt emot honom. Jag säg hur han tittade på mina bröst och mina tunna trosor när jag utförde svepningen. Jag är kåt exhibitionist men har grann ungen framför mig. han svarade artigt ja och att han inte mått så bra i morse, men nu var det bättre. Varför då då. -Ja tack, sa han. Han höll med men undrade om han fick komma till mig fler gånger. Jag hörde hur han suckade till och ögonen blev vidöppna.Jag satte mig i soffan och smekte mina bröst, jag nöp mig lite lätt i bröstvårtorna och de styvnade med en gång. Nu satt vi bägge i soffan och jag sa till honom att det här får bli våran lilla hemlighet. -Hej sa jag, är du hemma idag? Så är det för alla i början.

Stövlarna satt som gjutna på fötterna.

-Mmmm stönar Airam fram, din kuk är så stor och skön.Airam grinar illa och biter sig i underläppen.

Airam återfår medvetandet och plötsligt så hörs ett svagt surrande ljud och Airam börjar sakta åka uppåt. Magen värker igen.

Överallt såg jag dessa ”konstiga” människor som pratade med varandra och tog ingen som helst notis om den andra parten som hängde efter i ett koppel, eller satt på golvet bredvid sin husse eller matte.

-Jaaaa ! En av de gummiklädda kvinnorna kommer fram och börjar trycka på Airams axlar för att få henne att släppa in rektorns kuk. Jag känner att det börjar röra sig i mina byxor, och jag är förundrad över min egen reaktion.Hon har också en piska i handen.

Mitt huvud snurrade och magen åkte berg- och dalbana, jag måste ha luft, kände jag och banade mig iväg mot dörren.

6 juni 2009

Han var hårdhänt, inte särskilt finkänslig, men sånt har jag aldrig brytt mig om.

”Ja, du är en grann kvinna, Martina”, sade Göran, som om detta räckte för det jag hade känt. Det var nätt och jämt jag nådde ta emot honom i munnen, men han hjälpte till genom att trycka ner min mun över honom och jucka på.

Jag kände inget obehag. Jag sa att jag kunde hjälpa honom medan min sambo Anders och Peter satt kvar och pratade om matchen.

Leave a Reply

