Mitt Huvud Gjorde Ont Och Ville Döda Mig.

– Res dig upp, säger hon plötsligt.Sandra gör mig sällskap. Hon sätter sig bredvid mig och vi pustar ut lite.Hon trycker hårt emot sin rumpa mot mig. Stönar hon…Hon säger bara ok, och att det nog är det samma för henne.

– Dra mig i håret, säger hon högt.Försöker ta mig ur en snygg tjejs handgrepp.

Ja ja, tänker jag för mig själv.

– ja, ja smiska mig som en liten hora. Det var jag och fyra andra arbetskamrater. Osäker om hon vill det eller inte smiskar jag till henne med min andra hand och drar i hennes hår igen.Vi börjar prata lite, och det visar sig att hon hade tyckt vårat gäng var lite roliga.

SERUM

Och mina läppar skulle brinna om han gjorde det. Jag såg på ränderna av ljus som reflekterades mot taket genom persiennerna. Och efter det började världen spinna långsammare och långsammare, även om det tog ett tag. Jag täckte mina ögon för ljuset; det gjorde ont i ögonen även om det inte var så ljust. Fattar du? Ännu en natt då jag skulle frysa ihjäl om ingen tog hand om mig. Jag var hungrig men visste att jag inte skulle kunna äta. Mitt huvud gjorde ont och ville döda mig. Alltid.
Martin satte sig slutligen bredvid mig och gjorde en handrörelse för mig att maka på mig.

Jag vet att Emilie blir alldeles galen av upphetsning när jag leker med tungan precis ovanför låren och bara snuddar kanten på hennes mus. Killarna på båda sidor om Emilie turades om att ge henne komplimanger som hon hövligt tackade för, för att snart återvända till mig. Ägarinnan till platsen mitt emot hade kommit. Hon för upp fingrarna som hon just har masserat sin våta fitta med mot min mun. Jag vill så gärna köra in tungan i henne direkt och få njuta hejdlöst av hennes savande fitta, men det gör jag inte.

Leave a Reply

