Han Visste Inte Vilket I Ordningen Det Var, Bara Att Han Kanske Skulle Ha Hoppat Över Några.

Och som hon rörde sig dessutom! Den hade mjuknat något men bara efter någon minuts bearbetning av mun och tunga stod den fullhård igen. stönade Lisbeth. Thomas dunkade bokstavligen in kuken tills den bottnade i Lisbeths ändtarm och frustande lät han sperman spruta ut. Thomas blev allt mer vågad och resolut pressade han fingertoppen genom den strama ringmuskeln. Han visste inte vilket i ordningen det var, bara att han kanske skulle ha hoppat över några. Thomas visste precis vad han skulle göra, men samtidigt inte. Bara gästernas sorl och skratt från vardagsrummet hördes. Ståndet bultade alltid lika hårt och då Lisbeth elegant svingade sin långa, sexiga ben in i bilen brukade utlösningen inte vara långt borta. väste Lisbeth samtidigt som hon rättade till kläderna.

Lisebergsbesöket. Del 3.

Lotten utfaller till Annas fördel, och hon räcker ut tungan mot Rosita och säger i retsam ton:
– Ha, ha. Förresten hur vågar du ta med dig din söta lillasyster hit? Han gillar unga tjejer.
När Rositas orgasm är över tittar jag på Anna och viskar:
– Tycker du att det är det din tur nu?Undrar om hon har lånat syrrans, dagen till ära, eller om hon har egna.Vi ska.
Ett blont ”bombnedslag” har anlänt.
Ok.

Säg det.

Men när Paulina började kvida och gny under mig, vände jag på huvudet och såg på Sophia.

– Det är klart att det känns, sa jag.

Hon mumlade något ohörbart till svar och jag flyttade mina kyssar allt närmare hennes känsliga punkt.

– Är du ledsen över att det är slut, undrade hon.

Till slut bjöd jag upp henne och vi dansade ett par riktiga tryckare.

Sophia bet sig i läppen och skakade på huvudet.

– Snälla Sophia, stäng dörren, bad jag.

Inflyttningsfesten

Ena handen drog lite lätt och den andra sköt lite lätt vilket fick Fredrik att förstå att han skulle vända sig om vilket han gjorde och stod nu ansikte mot ansikte, mer eller mindre, med killen som just hade satt på honom. Du kanske sett att vissa av oss har en sådan här läderpåse med snörning och poppers i. Tyget var av bomull och verkade vara gjort av gamla lakan som klippts upp i lämpliga bitar.
– “Patrik! Om det var samma ben så skulle inte båda tatueringarna få plats” sa Peter.” sa Niklas och Fredrik lydde och så gick de in i lägenheten tills de var ungefär mitt i vardagsrummet. Och du lär nog inte heller ha några problem att hitta andra som vill sätta på eller kanske bli påsatta av dig här på festen” sa Niklas samtidigt som han tog av sig kondomen och slängde den i en papperskorg som redan hade många använda kondomer i sig och tog en ny, oöppnad kondom från en guldfisk-skål som stod intill väggen och gick mot dörren där två pojkar som nyss anlänt precis tagit av sig ytterkläderna och jeansen och nu stod i enbart sina tunikas. Niklas kuk gled ut ur Fredriks röv och hans händer placerades på Fredriks axlar.
– “Ursäkta att jag tränger mig på, men du såg så inbjudande ut, och uppenbarligen är du kåt, det ser jag på hur framsidan av din tunika sticker ut där nere” sa en röst bakom Fredrik.Ni har dem ju på samma ben” ropade Thomas från dörren.
– “Hur då?

Överaskningen

Det kändes redan då att någon oförklarlig spänning låg i luften. “. Hon låg med särade ben och smekte sig själv. Carina fortsatte sin behandling. Mina blickar hade ofta sökt sig till hennes kropp.
Vi förflyttade oss oändligt sakta mot sängen. “Mmmm, jag älskar dig, såå jaa, jag kommer, jag kommer, spruta i mig, jag vill du sprutar mig full”, stönade hon fram. Jag tog med mig lite vin och ett levande ljus och följde efter. Vi förenades i en kyss och samtidigt kände jag hur omslingrade mig med sina slanka ben och hur naglarna rev på min rygg. Vi sjönk sen ihop i en hög alla tre och somnade. Katarina viskade i mitt öra; “Älskling, nu jag vill se när du älskar med Carina, se så kåt hon är, gå och älska med henne.Katarina är en mycket stilig kvinna; ganska lång med ljust halvlångt hår och en smal snygg kropp och när hon inför kvällen klätt sig snygg i en snäv kort kjol och blus då var hon något extra. Faktum är att jag aldrig tidigare älskat med någon annan kvinna än min fru.

Leave a Reply

