Jag Hällde Upp En Ny Whisky För Att I Tanken Försöka Reda Ut Skillnaden Mellan En Kuk I Plast Och En Kuk Av Kött, Blod Och Svällkroppar.

Han stod bara en litet bit bort i korridoren och när Ove vände sig mot honom och nickade, kom han in direkt. Han såg så glad ut och verkade ha riktigt trevligt med en annan man som han pratade livfullt med. När jag såg mig omkring, låg båda kvar, en på varje sida om mig.

Jag såg honom direkt när jag gled in i baren. Han kramade om mig och presenterade sig som Ove men sade genast att hans kompis Kalle enträget frågat om han inte kunde få vara med som åskådare.
Jag kunde inte låta bli att tänka på min man Leif. Min kropp var bara ett njutningsmedel och när jag kom i en jätteorgasm var det som om allt upphörde en stund. Jag hade totalt glömt bort att han var där. Bägge var gifta, genomsympatiska och jag tvivlade starkt på att jag skulle klara av att gå iland med min föresats, men lusten och viljan att få en man hos mig växte sig allt starkare när jag tänkte på min tomma säng i rummet där uppe…Det var omöjligt att låta bli att titta på honom och vi fick ögonkontakt ett kort ögonblick och det kändes mycket spännande. Ett sting av oro gick igenom mig för det var inte precis det här med otrohet som jag ville bli påmind om. Jag hällde upp en ny whisky för att i tanken försöka reda ut skillnaden mellan en kuk i plast och en kuk av kött, blod och svällkroppar.

Tonårsbrudar på jobbet

ååååh Tom, nu gååååår det – iiiiiaaaah, hjälp det gååår för lilla mig !Anna och Pernilla hette de två läckraste brudarna och vi flirtade konstant med varandra medan vi jobbade. Och själv var hon tydligen inte helt tillfredställd än..

Jag smög upp bakom dem och lät Pernilla suga upp min kuk till ett nytt praktfullt stånd. Hon höll Anna i handen. Huden var mörk av naturen och av solbränna… Rufsigt, mellanblont hår som inramade ett docksött ansikte.

Leave a Reply

