Även Om Jag Särade Villigt På Benen Och Redan Var Våt, Så Det Skulle Räcka Och Bli Över, Ville Han Tydligen Dra Ut På Njutningen.

Jag stönar och njuter av min behandling och mina kulor.Vi möts i en het kyss och jag slickar honom runt munnen för att få smaka så mycket som möjligt av mina egna safter. Han drar plötsligt ut pluggen och för snabbt in sin kuk i det pulserande hål den lämnat. Han sträcker sig mot mina händer och lossar den från sänggaveln. Han placerar sina händer på mina höfter och börjar med bestämda rörelser föra kuken ut och in i mitt rumphål igen. Han faller ihop bredvid mig, drar ur dildon ur mig och för in sin urmjölkade lem i mitt pulserande rinnande kön.

Årlig kontroll

Hans ordval fick mig att rycka till, nu var han inte så formell längre.
 Du behöver inte vara nervös, sa hon, doktorn kommer snart och kontrollen går fort.Är de naturliga?Han tittade upp och såg det.Hon tittade på mig igen och våra blickar viskade kåta tankar och önskningar till varandra. Hon slutade smeka och kyssa mig, tog ett steg tillbaka och tog av sig rocken. Lena hade kommit samtidigt med mig och sjönk ihop över mig. Jag kände hur min fitta drog ihop sig av förväntan, skulle de ”undersöka” mig båda två? Sköterskan såg generad ut, knäppte snabbt igen sin rock och skyndade sig ut.
 Oj, oj, oj, sa han och låtsades bekymrad.
 Ja, ja, ja, kved jag.

Jag brydde mig inte om henne utan fortsatte pressa in fingret tills hela var inne. Min tunga stötte sig in i öppningen och jag pressade ansiktet mot henne för att nå så djupt som möjligt. Jag kikade in och såg att hon hade sparkat av sig täcket.
“Jag älskar dig Karin, jag kan inte ha det såhär längre”, sluddrade han medan hon hyssjade honom nervöst och slängde blickar bak mot mig där jag stod. Detta var mitt första möte med Marie, en bedårande vacker kvinna med långa bruna ben, långt vågigt ljust hår och djupa blåa ögon. Hon vände sig om för att se på mig. Jag borde verkligen sova. Godnatt! Hon hade ännu inte bestämt sig, oralt eller analt, så jag drog ut fingret för att åter börja pressa, denna gången med två. ” sa hon nästan ohörbart när båda fingrarna bottnade i henne.
Den våren kom flera märkliga samtal hem till oss som frågade efter Karin. Kanske inbillade jag mig bara men jag blev otroligt kåt av bara tanken.

En sommar kväll 1

En grindstolpe av sten stod mycket lämpligt till och jag tog stöd med vänstra handen mot den. Vi hörde hur de sprang några steg då de kom utom synhåll och vi såg på varandra och flinade. Långsamt kom hans stånd tillbaka och hon reste sig försiktigt och vände ryggen mot honom, hon plockade av sin kjol och backade mot hans väntande kuk. Ett par gick ca 20 meter framför oss och hade svårt att hålla händerna ifrån varandra. Plötsligt stelnade han till och höll hennes huvud hårdare med båda händerna, hon fortsatte att suga men efter en stund lite saktare. Hon verkade inte ha bråttom att ta sig loss ur hans grepp, utan gned sig bara ännu ivrigare emot honom.

Då vi kommit en bit efter vägen blev det glest med hus och paret framför såg sig hastigt om och smet sedan in på en liten grusväg till höger.
Plötsligt hörde vi ett litet skratt från andra sidan av huset och smög oss fram till några buskar i tomtkanten där vi hade fri sikt mot en liten söt farstukvist där killen och tjejen som verkade vara i samma ålder som vi befann sig. Försiktigt gled hon ner över skaftet och hans högra hand gled fram och fingrarna började vibrera över hennes klitoris. Hennes kjol hade glidit upp och från busken där vi stod såg vi att trosorna (om hon haft några) hade åkt av.
Hon gled ner på knä framför honom och han reste sig och drog ner sina jeans över skinkorna, medna hon hjälpsamt drog dem nedåt, och då han satte sig på bänken igen tog hon av honom skorna och drog av jeansen helt. Min kjol lyftes upp och mina trosor åkte av. Vi ville inte slita blicken från paret på farstukvisten, men våra kroppar vreds mot varandra och Peter knäppte trevande upp knapparna i min blus och kysste mina bröst några sekunder innan han vred blicken mot det lustfyllda paret.

Vi blev först nästan lite generade där vi stod, men snabbt fann vi oss och njöt av föreställningen. Även om jag särade villigt på benen och redan var våt, så det skulle räcka och bli över, ville han tydligen dra ut på njutningen.

Nu smekte hon med bägge händerna och jag hörde hur det plaskade av kåthet i hennes mörka fitta.
– Hur då?
De krånglade sig ur ställningen och hoppade ner från bordet. Jag hörde att hon var på väg att komma. –det vore djuvligt att få onanera tillsammans med dig. Det tog bara några sekunder så kom Saba i massiva kramper.

Leave a Reply

