Erik Var Min Chef På Bruket, Men Hemma Antar Jag Att Han Var Birgit Bergströms Toffel.

Sommardag med kompisens mamma

Inte så långt ifrån stugan fanns ett vanligt bad men hon ville att vi skulle ta motorcykeln och åka ett par kilometer längre bort.

Margareta ställde sig nu på alla fyra och svankade så att jag skulle kunna tränga in i henne bakifrån. Efter bara ett par minuter var jag tvungen att avbryta för att inte det skulle gå allt för snabbt.Svarade jag utan att tänka mig för.
– Den är så stor, jag har aldrig sett något liknande.

När jag närmade mig kompisens stuga så svängde jag av vägen och den sista biten körde jag på små stigar genom skogen som jag tidigare sprungit på så många gånger med min kompis. När vi var mindre var vi bästa kompisar men nu hade vi vuxit ifrån varandra och han hade flyttat till en annan stad för att plugga medan jag jobbade kvar på bilverkstaden i samhället.
– Tack, sa hon med ett generat leende över läpparna.

Döm av min förvåning när hon inte blev förbannad! Hon låg bakåtböjd över vår köksspis i orgasmkramp när jag sprutade henne riktigt full. Erik var min chef på bruket, men hemma antar jag att han var Birgit Bergströms toffel. Ljuvliga känslor började genast komma tillbaka till mitt underliv i och med att jag kände att hon desperat arbetade sig fram mot en egen efterlängtad utlösning. Själv upplevde jag att jag inte att jag skulle vara förståndig och tänka på några följder just då.

Leave a Reply

