Jag Smeker Hans Kuk Lätt Utanpå Kalsongerna Och Fortsätter Sedan Med Att Dra Av Honom Sina Jeans.

De befann sig ju trots allt på ett fartyg och någon skulle snabbt märka om det hände henne något. När hon stod där såg hon hur de både engelsmännen kom upp bakom henne. Det solblekta blonda håret, de nyfikna blå ögonen och den vältrimmade kroppen mötte henne och hon log smått för sig själv innan hon gled i ett par vita slimmade jeans och en rätt så tight röd topp som framhävde hennes bröst generöst.
Först kände hon för att ge dem en smäll på käften men lät dem hållas, dels för att hon inte hade tid att hålla på och bråka om sånt och att känna sig attraktiv var något oerhört tillfredställande trots allt.Mike?
Hon kunde se fyra män i rummet varav två var de hon mött tidigare.

Jag tar tag i hans kuk och för in den i mig. Rickard ler mot mig och börjar smeka mitt lår ännu mer. Jag smeker hans kuk lätt utanpå kalsongerna och fortsätter sedan med att dra av honom sina jeans. Jag drar av hans kalsonger och lägger ner honom på bänken.

Jag ser hur prästen lämnar altaret och jag får en lättnad över att nu är mässan slut.Vi smeker varandras kön då han sedan sätter sig upp och säger:
– Sätt dig på den.Svarar jag förvirrande.

Vandrarhemmet

Någon stans i bakgrunden hörs vatten från en dusch, snart tänker jag också gå till duschen.Men det måste alltid ske på deras villkor, med deras vilja.

Jag hör att dörren öppnas på nytt, kastar en blick åt sidan ser Eva stå bredvid sängen endast i förd ett kort line, hennes mörka fitta avtecknar sig mot den solbrända huden.
Jag ställer mig framför Eva tungan söker sig över hennes kön, hon drar läpparna åt sidan, min tunga finner klitoris.

Solen skiner mot fönstret, en av de renigaste juli månaderna på många år över går om några dagar i augusti. Dom tyckte det var ett utmärkt förslag. ”Ett bra val” hade dom sagt med tanke på att det är mycket barnvändliga områden att göra korta utflykter i.

Det första jag ser när jag kliver in genom dörren är Thomas som sitter vid köksbordet med en öl. Hur kommer Thomas att reagera när jag kliver in med föräldrar och barn, han hade säkert tänk att jag skulle koma själv inte med nästan hela familjen, om han nu överhuvet taget räknade med att jag skulle dyka upp, vi hade ju inte haft någon kontakt med varandra.När jag känner att han inte kan komma djupare lägger jag mina händer över hans stjärt för händerna ner mellan skinkorna.

Leave a Reply

