Skjortan Åkte Också Av Och Nu Var Han På Väg Att Trycka In Den I Henne.

Nästa sak han mindes var när de sakta promenerat tillsammans bredvid parkens å i månens sken och försiktigt försökt lära känna varandra.Men den värmen som solen skänkte honom var ingenting mot den värme han känt, bara några timmar tidigare. Morgonsolen steg sakta upp över taken. Stönandet ökade. Plötsligt kände han alla och alla kände honom, utan att han egentligen visste varför. Han var ingen som hon trodde att hennes kompisar hade gjort nåt med.

Hon andades tyngre och tyngre.

Utslängd

Nervös som han var så slickade han sig om läpparna.
Million reste sig upp med kuken rakt ut i luften. Million som fortfarande var rädd vände på huvudet och såg Joel som tog och särade på hans ben och stälde sig på knä i sängen.
– Du kan alltid komma hem till mig och sova, jag kan bädda åt dig i min säng så kan jag sova på soffan.Million drog sig tillbaka men Joel följde efter.
Joel märkte att Million hälst inte ville tala om det så han bytte samtalsämne.Och det var då han märkte att Man såg igenom de helt klart. Million följde efter med joel in till vardags rummer som knuffade ner honom på sängen så att han hamnade på rygg. Million var helt paff.
De gick in till en ny hall där de Vid slutet av hallen stod det en dörr. Deras blickar möttes och Joel kunde känna Millions räddsla så han smekte honom på kinden med bak sidan av hande samtidigt som han sa
ta det lungt du kommer att älska det.
Joel slängde de till Million Som i sin tur tog i mot de och väntade på att han Joel skulle gå ut ur rummet.

Sommaren med Maggan

Han ställde sig upp på sina darriga ben och drog upp byxorna och rättade till skjortan samtidigt som vi kollade på varje detalj. Maggan berättade senare att hon hade hindrat den andra gumman från att sätta sin mun över kuken och fånga hela satsen I munnen. Hon ville att jag skulle komma med henne in. Skjortan åkte också av och nu var han på väg att trycka in den I henne. Dagen hade varit bra så jag var på ett strålande humör och det smittade av sig på Maggan. Jag såg på henne att det var något hon ville säga. Visserligen var kylen tom, men hon skulle ju inte var hemma så det spelade ju ingen roll. Utan att sätta på sig kjolen ställde hon sig bredbent och kissade utför slänten samtidigt som vi kollade och började att skratta.Maggan hade tänkt till och visste nu precis vad hon skulle ha. Kvällen började bli sen och vi skulle just tacka och gå då dom frågade om vi brukade promenera här ute och om vi skulle ut i morgon också. Hon började genast att skämta med mig sådär så att jag ibland blev generad. Jag ville att det skulle gå för henne först, så jag tog det lite lugnt. Ingen skulle se oss. Vi hade hela dagen framför oss. Hon satte sig sedan ner och kissade. Dom blir inte förstörda av lite gräsfläckar………..Nere vid Ekudden satte vi oss i solen och såg varandra i ögonen.

Leave a Reply

