Vi Kanske Inte Får En Stängning Som Fortsätter Att Vara Så På Modet I Vissa Psychobabbly Kretsar, Men Nedläggning Kommer Inte Hålla Dig Varmare Nattetid.

Puh, toaletten är ledig, skolan börjar 08:00 och om jag skyndar mig i duschen
hinner jag nog precis, tänker jag och rusar in.
– Jag ser hur du kollar på mig, jag ser hur kåt du blir av bara tanken på mig, Johanna, vi kan inte ha det såhär, jag tror du behöver straffas.
Jag spricker nästan av kåthet, av hans oemotståndligt sexiga sätt att prata till mig på det där sättet.
Han börjar dra av mig tröjan, och granskar min kropp.

Vrider duschslangen på hård stråle och leker med munstycket över kroppen innan jag för den mot mitt sköte, jag stönar till när jag känner strålberöringen mot klitoris, särar på benen och sätter upp ena armen mot kakelväggen. fräser jag och går in på toaletten.Ser han inte hur ont det gör i mig att få se en så vacker varelse bara gå där utan att få röra honom?
– Ser?

sluta masturbera

Im not saying that ignoring me should be a crime punishable by death, at least not in real life. But radio silence does open up myriad ways of soothing a bruised ego and disappointed soul. Radio silence and not interested both have the same result alone again, naturally but at least when someone doesnt return our text or email, there might be a very good reason…or we can make one up. We have the option of rationalizing the disappearing act as it suits our self-esteem. Maybe he never received the message. Perhaps the phone is acting up, and his response is still queued-up for delivery. Hmm… Could he be dead? As the lives and loves of Miranda and me prove, all are plausible scenarios, and we can use them to keep our egos intact and our mating muscles ready to pounce again. We might not get the closure that continues to be so in vogue in certain psychobabbly circles, but closure wont keep you warmer at night. Ignorance is bliss and sometimes, so is delusion.

For the original version including any supplementary images or video, visit http://www.huffingtonpost.com/entry/the-art-of-getting-rejected-why-radio-silence-beats_us_58b5c665e4b0658fc20f9ab2

slita av trosorna

Leave a Reply

