incubus Ale Ch. 01


Detta är mitt första försök att skriva erotiska någonting. Ett mycket stort tack till CelibacyForJealousy för alla hans redigering hjälp. Jag hoppas att ni alla njuta av det!

*****

Idag var en långsam dag och jag kunde inte sluta gäspa. Jag hade inte sovit gott natten innan och nu fanns det ingen som kommer in i butiken för att ge mig något att distrahera mig med. I registret bredvid mig, blev Erica passivt trummande på bänkskivan, också kämpar för att hålla sig vaken. Jag undrade förstrött om hon också hade svårt att sova när jag stirrade uttryckslöst på entrén.

Dale Hardware Store var en liten familj kör affären, en av dem som hörnsten-of-the-stadsdel slags butiker. Det gick inte att jämföra i storlek eller pris till de stora kedjan järnaffärer, och Dale det var uppkallad efter dog några femtio udda år sedan. Men det hade ändå en viss sorts charm som hjälpte till att hålla det flytande. De enda människor som handlat på Hardware Metropolis på andra sidan av staden var de resenärer bara passerar som inte hade någon känsla av gemenskap eller nostalgi eller vad det var som bundna oss till människor.

Sandra, Dale barnbarnsbarn, var den nuvarande ägaren. Hon var vänlig nog, men var definitivt en lugn, reserverad sorts kvinna. Hon brukade vara mycket mer utåtriktad och gladlynt, men efter att hon gick från att vara känd som Mrs Walsh att vara änkan Walsh, drog hon av en massa människor. Idag var hon agerar som vår vänliga greeter.

Erica försökte se hur snabbt hon kunde snurra en penna i handen. Hon var en trummis i ett punkband under hennes off timmar, så hon var faktiskt ganska bra på det. Hon lutade sig mot disken, dels spinning bort, och den andra backa upp hennes huvud när hon suckade tungt. Erica var en liten flicka, drygt fem meter hög, och om du kastade henne i en pool, skulle hon komma ut väger hundra pounds. Hennes normalt vackert vågigt blont hår var idag bundet tillbaka i en lat hästsvans; ett par herrelösa lås kom ner över hennes ansikte, och hon skulle försöka blåsa dem ur hennes ögon till ingen nytta.

Upp vid ingången, var Sandra putsa rutorna för andra gången i dag. Det verkade alltför stora för mig, med tanke på att de redan var fläckfritt. Åtminstone verkade hon som om hon var att vara produktiv.

Sandra var äldre än resten av oss, har just fyllt fyrtio några månader sedan. Hon såg fortfarande ungdomlig och levande, även vid fyrtio; Jag hoppas att jag lyckas ålders hälften så bra som henne. Hennes tjockt svart hår kom ner till axlarna i trånga små lockar, inramning hennes skrynkelfri ansikte vackert. Hon sprang omkring sju miles varje morgon, så hon hade inte ett uns av fett på henne. Det gör alltid mig att känna mig lite självmedveten om min egen visserligen mjuk kropp. Inte fet märk väl, bara … mjuk.

Mrs Smith markerade vår tredje kund för dagen, föra vår genomsnittliga upp till en var tredje timme. Jag tror att varje stad har en Mrs Smith, och det är alltid detta vänlig gammal dam som kallar alla dearie och bär hårda karameller med henne hela tiden. Åtminstone är det vad vår Mrs Smith gjorde.

“God eftermiddag, Zachary. Vill du ha en godis? Jag tror att jag har en här.” Hon nådde in i sin väska och, innan jag kunde stoppa henne, producerat en av dessa hemska ananas godis för mig. Jag har aldrig ens sett de som säljs i butikerna. När gamla människor får dem, Äldre Mart?

“Tack, mrs Smith,” svarade jag. Det kan vara att gå i papperskorgen när ryggen vänds, men det betyder inte att jag inte kan vara artig. “Vad behöver du i dag?”

“Ja, är mitt barnbarn i stan för att hjälpa mig att måla vår håla, och jag behövde bara titta på några av dina färger.” Hon studerade mig en stund innan du fortsätter. “Hon är enda du vet. Mycket tillgänglig!”

“Tack, Mrs Smith, men du vet att jag har en flickvän. ​​Jag kan inte föreställa mig att hon skulle vara glad om mig att föra en annan tjej hem.”

“Åh, jag vet att kära du. Hon är väldigt söt ändå. Och enorma bröst! Kommer från min sida av familjen, vet du.” Hon blinkade åt mig innan hasa iväg till färgen avsnittet, lämnar mig rodnande ner till halsen.

“Hon har en poäng, dude. Chick ska skakas för en äldre dam.” Jerry, beståndet pojken, hade tydligen avslutat oavsett hyss han får till och hade kommit fram att häckla oss. Jerry var den näst äldsta här men agerade den yngsta. Han var i hans mitten av trettiotalet och tillbringade all sin tid antingen snowboard, försöker plocka upp kycklingar, eller tränar. Till mannens kredit, såg han ut som han mejslade från granit. Han kan nog bryta min näve med hans magmuskler.

“Hon är som, nittio. Jag bryr mig inte om hur stora de är, de är knutna till en gammal människa.”

Erica instämde, “Vid vilken punkt har de sluta vara utmärkt och börja vara avskyvärda? Liksom, är det en cutoff ålder? Trettionio år gamla bröst är enorma, men när du träffar fyrtio, är man det spelet över. Nåt sånt ? “

Jag ryckte på axlarna. “Så länge de inte har sjunkit under midjan de är okej med mig.”

“Aw, c’mon Zach,” Jerry hånade, “Jag slår vad om att du är i hemlighet allt om de äldre cougars. Sjuttio plus kvinnor på jakt, med sina stora hår, rubinröd läppstift, leopardmönstrad linnen och skinnbyxor. I bet när de böja sig för att retie sina stilett krängt stövlar, deras bröstvårtor borsta marken. “

Varje svar på hans vackra bildspråk kortades dock av ankomsten av vår fjärde kund för dagen:

Anja Whetstone.

Anja var en tjej jag hade haft en crush på en lång stund, till och med från innan jag hakade upp med Zoe. Jag tycker inte illa om det. Ganska mycket alla som möter Anja har en crush på henne. Hon var helt fantastisk. Hon hade långa, flödande rött hår, och otro perky bröst som, till skillnad från Jerrys äldre pumor, tycktes trotsa gravitationen. Hennes röv var fast och pert obegripligt; Jag har sett män ger sig whiplash när hon gick förbi. Hennes mest utmärkande drag, fast, var hennes ansikte. Hennes ögon var en lysande smaragdgrön, dold bakom frodiga ögonfransar. Hon hade en lätt damning av fräknar över hennes knapp näsa och gorgeously fylliga läppar, alltid halvvägs uppåtvända i en bedårande mysa. Jag vet inte om hon gjorde det med flit, men Anja sipprade sex.

“Hur är min favorit hårdvara knarkare idag?” Hon ropade när hon släntrade in i butiken. Idag var hon klädd i jeans och en urringad linne, och inte mycket annat. Jag var tvungen att göra en samlad insats för att få ögonkontakt när hon gick fram till registren.

“God morgon, Anja,” Erica kvittrade när hon nådde vår station. Klockan var halv ett på eftermiddagen nu, men som aldrig slutade Erica. Det var alltid god morgon med henne. “Vi pratade just om bröst och gamla människor. Har ni någon insikt?”

“Jag älskar dem båda och önskar världen hade mer av varje”, svarade hon med ett leende.

“Jag tror att när jag blir äldre och de börjar slapp, jag kommer att få dem bort och låtsas vara en gammal man i stället. Det kommer att spara min rygg, och då kan jag slå på unga damer och vara läskigt som fan. ” Erica böjd över, drog hennes läppar över tänderna, och i sin bästa gubbe röst sade, “Ja är du inte en tall dryck vatten! Vill du hjälpa mig att förlora mina proteser?”

Jag vinkade till de två flickorna att tysta ner, som Mrs Smith var på väg tillbaka över vägen. “Fick du plocka ut en bra färg?” Jag frågade henne.

“Jo, jag tror att jag har några bra alternativ,” sade hon, svingar en handfull färgrutor. “Jag tar dem hem för att visa Lydia och se vilket som hon gillar. Hon kommer förmodligen att vara i morgon för att få dig kära blandar det för oss.” Hon stannade en stund, studerar mig igen. “Hon är enda du vet. Och har hooters du skulle inte tro!”

“Ja Mrs Smith, så jag har hört.”

Hon vände sig till Anja då, och såg henne upp och ner. “Tja, är du inte söt. Vill du ha en godis? Jag tror att jag har en här.”

Hon hittade en annan godis för Anja, fruktansvärd körsbär här gången. Hon vinkade adjö till oss alla som hon leds för hemmet. Erica var pouting.

“Hon ger mig aldrig godis varje gång hon kommer. Det är alltid alla andra.”

“Vill du verkligen en av dessa hemska godis?” Anja frågade när hon dök artificiellt körsbärs monster i hennes mun.

“Åh fan nej, jag står inte ut med dem. Men det är principen om saken. Varför är du ens äta den?”

Anja bara lättvindigt.

“Så vad kommer med dig i dag, Anja?” Jag inflikade som Sandra började göra sin väg över. Jag antar att hon var trött på hälsning ingen. Jag kunde inte klandra henne.

“Oh man, jag har fått en behandling för er alla. Jag har ett nytt parti av en ny öl, och jag vill att ni alla kan hjälpa mig att namnge den. Sandy, kom hit. Jag har en till dig som väl. “

“Anja, du vet det är inte professionellt, inte heller acceptabelt i det minsta att dricka på jobbet, och jag kommer definitivt inte att låta mina anställda att insupa samtidigt på klockan,” Sandra förmanade. Trots sina invändningar, kunde jag se henne eying påsen Anja bar. Den tjejen tar fram lite av rebell i alla.

“Aw, c’mon Sandy, den här är speciell. Jag gick till det nya ört butik som öppnade i centrum, den läskiga ser en. De hade några häftiga kryddor och saker som jag hade aldrig ens hört talas om. Jag var provsmakning det medan det var bryggning och det kommer att bli mördare. ” Hon drog en flaska ur påsen och dinglade det framför Sandra inbjudande. Samtidigt kände jag mitt intresse för brygg avtar drastiskt.

Grejer var röd. Liksom, riktigt rött. Jag har sett några konstiga öl innan, och försökte dem utan en tanke, men brygden Anja var bjöd gjorde mig irrationellt obekväm. Jag verkade vara den enda med förbehåll dock, eftersom en stund senare, Sandra proklamerade “Vad fan, vi är döda i dag. Det är en engångs sak alla, så inte vänjer sig.” Därmed tog hon ölen och låt en upphetsad Anja passera ut flaskor till resten av oss.

Jag eyed spriten försiktigt medan alla andra knäckt deras öppna. “Vad uh, vad gjorde du för att få färgen så där?” Jag frågade Anja.

“Hmm? Åh, några av de kryddor antar jag, varför? Ser det ut?”

“Anja älskling, det är ljust röd,” Jerry kommenterade på mellan långa dragningar. Han var snabbare än alla andra lätt. “Ganska välsmakande brygd though.”

Flickorna alla tittade på honom konstigt. “Öh, Jerry,” Erica började, “det är brunt. Det är inte röd alls. Var har du fått rött från?”

Alla var att undersöka sina flaskor nu, ser mycket förvirrad. “Min är röda,” jag sa till dem. “Som tomatjuice rött. Alla andra är för. Ska du inte se det?”

“Jag ser det mannen,” Jerry informerade mig som han besegrade den sista av sin öl.

“Ni behöver för att få dina ögon checkat ut tror jag,” Sandra informerade oss.

“Huh.” Kanske jag bara se saker. Alla verkade njuta av drycker, även Jerry, som delade min villfarelse. Och Anja gjorde dem för oss. Jag vill inte slösa något en kompis gjort. Mitt sinne gjort upp, öppnade jag upp och drack.

Det var läckra, helt fantastiskt. Jag kan inte riktigt placera varför eftersom det fanns en hel röra av smaker som bara verkade som om de inte borde vara där. Men på något sätt det hela kom tillsammans till något alldeles speciellt. Jag var fortfarande har lite problem att komma över det faktum att det var så levande, men efter den första drinken blev det mycket lättare att övertyga mig själv att hålla igång. Vi alla stod runt chatta och dricka öl för nästa par kund saknar timmar tills Sandra bestämde att ingen annan skulle komma in och hon var bara slöseri med pengar att hålla oss alla här. Så vi stängde upp butiken tidigt. Sandra och Anja klev utanför för en cigarett, lämnar Erica och jag ska stänga upp kassorna. Jerry var ingen användning i stängning, så han gick ut med de två flickorna för en rök.

Erica vände sig till mig och, gestikulerande på Anja, frågade, “Så när du ska be henne för en tre sätt med dig och Zoe?”

Jag stirrade beslutsamt på min station, vägrar att erkänna den breda flin hon putsade över hennes ansikte. “Ja, det kommer inte att hända. Jag garanterar Zoe skulle inte gå för det. Och även om hon skulle, skulle Anja bara skratta åt mig. Dessutom behöver jag inte vill.”

“Det är det största skitsnack jag har hört hittills i dag. Om dessa två kom fram till er alla, ‘Zachey bajs,” du skulle kasta sig över det som en gränd katt på en smörgås tonfisk. “

“Ja, det kommer inte att hända.” Jag kastade pengar ur kassan i förändringen väska och började gå mot backoffice.

“Fan, jag ska fråga henne då,” Erica ropade efter mig. “Om hon säger säkert, sinne om jag lånar Zoe?”

Ignorera hennes skratt, lägger jag pengarna i säkra och började gå utanför för att möta upp med alla andra, men de var redan på väg igen

“Efter mycket övervägande,” Anja proklamerade, “vi har beslutat att kalla den” röda Män Tell No Ales. ” Vi döpte den efter färg blinda män folk vi har med oss ​​hit. Vad tror ni det? “

“Jag älskar det!” Erica skrek. “Det är perfekt. Catchy, rullar av tungan, och det är att plocka på Zach och Jerry båda. Vad mer kan man begära?”

Anja och Erica hög-fived varandra. Jag frågade, “Det är lite långt, eller hur?” Men annat än en, “Det är vad hon sade,” från Jerry, fick jag till stor del ignorerats. Viss hjälp han var.

“Okej, alla gå hem.” Sandra började shooing oss ut. “Store är stängd, gå bort. Jag lämnar, och ni kan inte stanna kvar utan mig.” Erica sprang snabbt sin insättning tillbaka till säker medan resten av oss kvar för att gå till våra bilar.

“Här”, sa Anja och gav mig en flaska. “Den här är för Zoe. Låt mig veta vad hon tänker.” Hon gav mig en kram, hoppade sedan in i hennes bil och tog fart. Jag gick till mitt, en taskig femton år gamla sedan, och låste dörrarna. När jag klättrade in, Erica fick i passagerarsidan.

“Kan jag hjälpa dig?” Jag frågade henne när hon spände sig i.

“Är du säker kan! Jag har en stor jävla flaska tequila på min lägenhet jag kan omöjligen avsluta på egen hand, så jag kommer att få dig och Zoe hjälpa mig. Swing från min plats på vägen hem så jag kan ta tag i den. “

Jag skulle argumentera med henne tills jag bestämde att faktiskt lät ganska bra, så jag gav henne bara en långmodighet suck och en axelryckning innan jag lägga min bil i växel och drog ut på parkeringen.

Erica bodde i en liten lägenhet på fjärde våningen i en nedsliten lägenhetskomplex mitt i stan. Hon säger att hon tycker om det eftersom det är billigt och att hon egentligen inte behöver mycket utrymme, men jag misstänker att det är riktigt att hon kan köpa någon olaglig substans hon vill bara genom att knacka på hennes grannars dörrar. Jag har aldrig sett henne göra några hårda droger eller vad som helst, men den där tjejen röker en hel del potten. Jag undrade hur många återförsäljare hon bodde granne med medan jag väntade på att hon skulle komma tillbaka med spriten. Det tog inte henne för länge; hon kom avgränsar ut nerför trappan några minuter senare. Hon hade förändrats i en t-shirt, några mycket korta shorts, hennes varumärke gymnastikskor, och hade i handen en enorm flaska tequila, som utlovat. Hon klättrade tillbaka in i bilen och vi satt upp för mig.

“Allvarligt talat, du har det dåligt för Anja, jag kan säga,” Erica sa medan hon rotade igenom min handskfacket. Jag brukar ha en låda med godis eller något där. Idag var det gumdrops. “Jag slår vad om att Zoe skulle hjälpa henne tag team dig.”

Hon och Zoe hade varit vänner ännu längre än hon och jag hade. Det var ett par år tillbaka att hon introducerade oss till varandra på en fest av hennes, och vi fann varandra direkt. Zoe var en personlig tränare och hade kroppen för att visa det. Hennes hår hade varit en tjock massa av vågig, kolsvart hår som hon hade lämnat hänger löst ner till hakan. Hennes hud var som svart sammet och hennes ögon och hennes leende lyste klarare än något jag någonsin hade sett. Hon var en Amazonas gudinna, och jag blev genast fast. Vad hon såg på mig, ja, jag är fortfarande inte helt säker.

Jag är en utomordentligt genomsnittlig man. Jag är lite lång, men inte riktigt; Jag är inte överviktig, men jag är allvarligt saknas i muskel definition. Jag har blont hår, blå ögon, och pirog vit hud som förkastar vår mor solen. Jag är inte särskilt illa ute, tror jag inte, men en tjej som Zoe? Hon skulle kunna göra mycket bättre.

“Varför håller du driver för mig att försöka få en trekant på väg?” Jag frågade henne, rycka bort lådan för gumdrops innan hon åt dem alla. “Har någon sagt något, eller tycker du bara det är roligt?”

“Fan, man,” hon tuggade ut runt en gelékaramell, “Jag försöker bara leva ställföreträdande genom dig.” Hon svalde innan du fortsätter, “Jag har inte fått någon åtgärd i flera månader nu, och jag siffra någon som får dubbla är det näst bästa, va? Dessutom tror jag Anjas in i dig. Hon ger dig att” komma hit “ser allt tid. “

“Vad kom hit” utseende är detta? Att ha ögon gör inte något “kom hit” utseende. “

“Nä dude, det här.” Hon lade huvudet på sned åt sidan, tjurade hennes läppar och började batting hennes ögonfransar löjligt. Jag kunde inte låta bli att börja skratta.

“Ja fan, nu är jag hård,” jag sa i mellan fnittrar. “Tack för det.”

“Hej, inga problem. I aim to please.” Hon någon gång hade återköpt godis låda, och hjälpte själv till de sista gumdrops. Jag antar att jag verkligen behövde dem ändå.

Vi drog in i min uppfart några minuter senare och Erica avgränsas upp till ytterdörren, väntar otåligt på mig att låsa upp den. Zoe var i vardagsrummet, titta på en tv-show medan hon läste en bok. Denna typ av multitasking förvirrar mig.

“Zoey zo!” Erica skrek när hon gick i. “Jag kommer lager middag,” sade hon, svängde tequila, “och dessert.” Hon sprang sina händer över hennes kropp sensuellt och släppa ut ett mjukt stön.

“Ooh, flicka, ska jag äta upp dig,” Zoe sa, komma ur sin stol och gå över till sin vän. De två flickorna omfamnade, kysser varandra en kort stund innan separera. “Normalt skulle jag tik om oväntade företag, men för att jag ska göra ett undantag.”

“Aw tack,” säger Erica. “Jag känner mig speciell.”

“Jag pratade med tequila,” Zoe svarade wolfishly.

Zoe tog oss några snapsglas medan Erica grävde en kortlek ur hennes handväska. “Rummy någon?” Hon frågade medan Zoe hällde skotten. Vi satt oss i en cirkel på golvet, dunkade våra drycker, behandlas korten, och vår kväll började. Efter varje runda, gjorde vi ett skott. Vi började cykla genom kortspel efter rummy fick tråkigt, och skottet mellan rundorna blev snabbt två skott, och sedan tre.

“Vet du, Zoe,” Erica började när hon hasade, “Zach här är helt en pryd. Hur har du inte skadat honom än?”

“Vad pratar du om?” Zoe skrattade. “Han är helt pervers. Är du inte Zach?”

“Jag fick en penis, inte jag?” Jag hällde mig en chans till. Vid det här laget var vi ganska mycket bara dricka när. “Kind of levereras med utrustningen.”

“Nej, nej, nej. Lyssna, han helt fick tänd på den här tjejen på jobbet rätt, men han kommer inte att erkänna det eller ingenting! Jag sa till honom att ta med henne hem till dig och han var allt som” Nej, vann Zoe ‘t, och nej, det gör jag inte, och nej, vi kommer inte, och håll käften “.”

“Hallå, är det sista goda råd”, sa jag, downing min drink för att dölja min förlägenhet.

“Aw, Zach, fick du en snygging på jobbet, och du kommer inte att dela?” Zoe lutade sig mot mig och började spåra lätta små cirklar på mitt bröst med fingret. “Hur kallt! Om jag hade en het ung sak, skulle jag ta med henne hem till dig.”

“Se, Zach,” Erica proklamerade innan jag kunde svara, “Jag vet vad jag pratar om ibland.” Hon och Zoe delade en blick som jag inte riktigt förstår, och hon snabbt började dela ut en annan giv.

“Vad spelar vi den här gången?” Jag frågade när jag plockade upp min hand.

Med en ond flin sprider sig över hennes ansikte, Erica svarade helt enkelt, “Poker”.

“Vi har inga chips men”, sa jag när jag ordnas om mina kort. Jag hoppades att det var fem card draw, eftersom min hand var avskyvärda. “Betting spel är dum utan att satsa.”

“Vi ska reda ut det,” Zoe försäkrade mig lugnande.

Vi var och handlade ut kort, lämnar min hand bättre än den var. “Två par,” Jag flinade när jag slängde dem framför mig.

“Full house”, Zoe anlagd. “Läs dem och gråta, tikar.”

“Fan!” Erica kastade hennes kort på golvet. “Jag fick bara ett par. Antar att jag förlorar.”

“Betala upp, smörblomma,” Zoe glatt informerade henne. Med det enkla riktning, Erica lutade sig över och tog bort hennes sneakers, att ställa dem åt sidan. Jag undrade om de var allvar med detta, men jag var ivrig att ta reda på.

Leave a Reply

