jennifer Besök Ellen

För var och en av de senaste 6 eller 7 år har jag ofta tillbringade en lång helg med en äldre kvinna (50-ish) som är dominerande på alla sätt och tar fram en undergiven sida av mig som jag aldrig visste fanns innan jag träffade henne. (Med alla andra har jag alltid varit sexuellt dominanta spelare) Detta förhållande är mycket D / s och BDSM och innebär vad vissa kommer att överväga extrema sexuella handlingar som inte är allmänt accepterade av de flesta andra. Om du är kränkt av dominans, underkastelse, åsamka smärta, vattensporter eller scat spel så ska du inte läsa den här berättelsen.

Jag kom till Ellen tidiga fredagseftermiddagen. Genom överenskommelse fanns det plats för min bil i sitt garage som väntar mig som Ellen hade nämnt när jag ringde några minuter före ankomsten. Jag parkerade, klev ur bilen, tog bort alla mina kläder som krävs och gick in i huset genom lera rum och sedan in i Ellens familjerum barfota och naken. Ellen var där tillsammans med en annan kvinna, också i femtioårsåldern, Ellen fick genast upp leende och hälsade mig med en varm omfamning och en trevlig tunga i min mun kyss och sedan introducerade mig till Peggy, hennes syster, som också reste sig och hälsade mig med annan kram. Ellen förklarade snabbt att Peggy var på besök för ett par veckor och jag skulle vara en leksak för dem båda under mitt besök. Jag var från början mycket obehagligt när jag först såg en annan kvinna var närvarande men som Ellen förklarade relationen och hennes förväntningar på att jag var där för deras ömsesidiga nöje jag slappnade lite. Efter hälsningarna Ellen vände mig olika sätt visar mig till Peggy.

Sen tog hon upp ett brett läderhalsband och spände den runt min hals samtidigt talar om för mig att ingenting var att ändra i mitt förhållande till henne, att jag skulle bli hennes undergivna utan reservationer och i sin tur detsamma skulle gälla för min relation till Peggy . Ellen insisterade sedan thatr jag håller med min uttryckliga förståelse i mina egna ord att detta är vad jag önskade också och jag ville för dem att ha användning av mig på något sätt som de brydde sig att under den tid som jag skulle vara med dem. (Hon börjar alltid vår tid tillsammans här sättet.)

Thru denna typiska början Ellen var fästa läder vadderade muddar på mina handleder och vrister och även cinched ett brett läderbälte hårt runt min midja. Återvänder till sin stol hon hade mig gå på knä sätta mig in mellan hennes ben och lyfte kjolen utsätta henne mycket hårig fitta och sa till mig att älska med henne när hon hasade hennes rumpa till kanten på stolsdyna. Jag kände att hennes fitta flera inches innan jag nådde den. Smaken var så bitter som det var illaluktande men snart smaken förbättras mätbart när hon började utsöndra färsk fitta juice och lukten blev osynlig inom kort.

Snart hon rullade knäna längre bak för att få hennes röv hål till min åtkomst och det var också orena med en hel del utsmetad skit kring hennes hål. Ellen tittade ner på mig “Ja min Jenny, Rengör all min skit när du är där.” Det blixtrade omedelbart en bild över mitt inre inre öga av Bobs tunga bad mig nästan varje dag hemma. Trogen min smutsiga sinnade själv fick jag verkligen in i passionen av att äta henne, slicka, suga och genererar stora mängder min egen saliv vänder hennes fitta och röv i en saftig röra. Samtidigt Ellen säger “Åh Jenny, ta så mycket tid som du behöver, men du måste hålla med det tills du har mig helt städas upp,” Hon tittade ner på mig, “Fortsätt att slicka Jenny.”

Peggy hade fått på golvet bredvid mig för att förbättra sin syn på denna process och ett par gånger tog tag i mitt huvud och vände ansiktet mot henne för att se och kommentera den röra som pågick hela tiden med Ellen berättar henne – se – är hon inte fantastisk – Jen kommer att göra allt vi begär av henne. Jag visste att hon säkert hade gjort vissa hennes röv skulle vara smutsig som en del av hennes planer för mig.

Peggy började ta nära upp bilder av vår röra. Allt var ganska soupy och min hela ansiktet var helt slopped upp med brygden jag hade skapat från min saliv, hennes tjej juice och min kondense av hennes smutsiga röv.

Allt detta speglades nästan exakt samma sak med mig upprepa processen med Peggys illaluktande fitta och smutsiga röv och med Ellen tar bilderna. Alla tillsammans jag tillbringade ett par timmar, med några få avbrott och några drinkar av vatten, äta dem och tunga rengöra sina cunts och åsnor. Som jag sa, var mitt ansikte dränkt med den här röran, och jag fick inte städa mitt ansikte förrän mycket sent fredag ​​kväll. Jag hade många möjligheter att se mig själv i speglarna och jag var en vild och galen ser naken kvinna med ett smutsigt ansikte tillsammans med min krage, manschetter och midjebälte.

Vi hade middag i köket med mig kvar i samma smutsiga stat (de hade städat upp något) och efter middagen jag togs in i ett av badrummen och sätta i ett badkar så de kunde båda pissa på mig och i min mun. Det var sent fredag ​​kväll innan jag kunde ta en dusch. Jag hade ätit en hel del fitta och ätit en hel del röv när jag fick tacksamt en dusch.

Tre av oss sov i Ellens dubbelsäng – mig mitt (stor överraskning). En gång under natten Peggy väckte mig med kyssar och sedan tryckte mitt huvud ner till hennes fitta som nu var färskt från duschar hade vi alla tagna sent på kvällen. Rengör äntligen ren äntligen! Jag tyckte hennes fitta, det är så saftigt med flickan sekret, stark smak men bra för min undergivna känslor (gå figur). Jag arbetade hennes ställning runt där jag också kunde slicka på hennes röv och flytta fram och tillbaka. Hennes röv var ren men massor av röv och svett lukt. När jag tryckte min tunga i hennes anus kunde jag både känna och smaka på några av hennes skit som tycktes vänta på min tunga för att nå den. Peggy tydligen kände detta och jag kunde känna hennes muskler spända och tryck. Det var för mörkt för mig att se bra, men mina läppar lindade runt en liten del av hennes skit som hade drivit ut ur hennes röv och jag tog min tid att slicka denna utbuktning av skiten. Efter några minuter jag bet av den lilla del som stack tillåter mig att ha en liten bit av hennes skit i min mun. Att veta var jag tar en risk jag tryckte mitt huvud från mellan hennes lår och flyttade min mun upp till sina läppar för att se om hon skulle låta mig dela denna godbit med henne. När jag var på väg mot hennes ansikte, hade Ellen, som jag kände varit vaken långt åtminstone ett par minuter vände en lampa på precis som jag placera mina läppar på Peggy mun. Omedelbart Peggy och jag var öga mot öga precis som hon acceptera min kyss och flytta sin tunga i min mun. Jag höll ögonen låst på hennes, visste jag att hon skulle genast inser att jag hade en bit av hennes skit i min mun och jag hade ingen aning om hur hon skulle reagera.

Till min glädje hennes uttryck ljusnade och hon snabbt sög den lilla skiten ur min mun, virvlade det runt en del och sedan skjuts tillbaka in i min mun. På något sätt Ellen visste något udda ägde rum mellan oss och hon tog en näve mitt hår och vände ansiktet mot henne i ljuset. Dra håret stramt berättade hon för mig att öppna min mun som jag gjorde snabbt. Hon stack fingret i munnen och drog den lilla skiten ut att hålla den mellan två fingrar och började skratta “Vems skit är det här? Ditt skit Peggy?” Peggy skrattade och sa “Det min, lägger tillbaka den i Jen mun, jag vill se henne äta det.” Ögonblick senare de båda såg mig när jag tuggade sig verket till en flytande slam och först Peggy sedan Ellen tunga kysste mig att dela det som var i min mun och tre av oss bytte min slam för de närmaste minuterna. Jag kastade en blick på klockan – 03:00
!

Vi alla tre kom upp och kissade (separat) och Peggy och Ellen borstade tänderna och sköljas. När jag flyttade till göra samma Ellen drog min handled och sa nej, jag återvände till sängen med min otäcka mun att förbli så tills senare på morgonen. Peggy flinade och sa att jag hade turen att hon tyckte om hela denna händelse långt mer än hon motsatte sig min oförskämdhet och sova med en smutsig mun ytterligare några timmar var minimala straff. Tack och lov båda kollade detta i en positiv dager.

Men sömnen undvek mig ett tag som jag omdömet händelserna sedan min ankomst. Jag var milt beklagligt att Ellen ännu inte hade gjort något för att uppfylla min längtan att smaka den erotiska smärta jag visste väntade mig. Dessutom, sedan anländer, jag hade ännu inte fått de intensiva orgasmer jag visste Ellen var så kapabel att föra mig. Inte för att jag inte hade haft något djupt givande tillfredsställelse från att gå ner på båda systrarna inklusive de otäcka delarna i vårt spel hittills. Jag tror så älskar att älska med sina mesar, den taktila känslan av slickar och suger på var och en av dem tillsammans med de smaker och dofter. Men jag skäggtorsk för mig själv att jag också ville bli centrum för deras muntliga aggressioner. Min mentala lösning – att verbalisera mina behov när den nya dagen började. Sen hittade jag äntligen lite välbehövlig vila några timmar.

Jag var den sista att somna och den första att vakna. Ellen var på hennes sida med ryggen mot mig. Peggy sov på rygg. Jag hasade från under lakanet som täcker oss utan att väcka någon och kunde få ut kungen sängen utan att störa dem. Jag halkade in i badrummet för en annan kissa och sedan såg mitt ansikte i spegeln. Det såg ut som ansiktet på en smutsig gata sjöborre. Luktade värre Jag är säker på, men till min näsa som jag hade blivit luktfri. Jag tog denna privata tillfälle att borsta tänderna och komma in i duschen. När jag återvände till sängen område de var båda fortfarande sover.

Heck, jag behöver lite sällskap nu, och jag var allt färskt och ren. Jag studerade deras sovställningar och bestämde att det skulle vara enklast om jag började min roliga med Peggy bara för att hon var den mest utsatta för min inställning. Jag fick mig mellan hennes ben och kunde få min tunga på de yttre läpparna av hennes fitta med några långa våta slickar innan hon öppnade ögonen för att se mig slicka henne och tittar på hennes ansikte samtidigt. Hon log mot mig och försiktigt nuzzled mitt huvud när hon lättat benen längre ifrån varandra för att erbjuda mig mer bekväm tillgång. Hennes fitta var torrt när min tunga först varvade på henne så jag jobbade min hals för att generera mer spott och snabbt hade de yttre läpparna trevliga och saftigt från mitt slickande. Mina händer var på hennes lår och hon använde sina fingrar för att dra hennes fitta öppen för mig att nå hennes inre veck som börjar att fukta på egen hand skapa en mycket angenäm doft och smak, stimulerar min önskan att göra mitt bästa som jag också lagt några sugande kyssar på mina tunga slickar. Peggy fortsatte att hålla hennes fitta öppen för mitt ansikte så jag använde mina händer för att pressa knäna tillbaka och rulla hennes röv upp att låta mig tungan henne mer fullständigt.

Jag hade märkt vid 03:00 när vi var och kissade att Peggy inte hade bajsat (något överraskande) så jag var ganska säker på när jag hade chansen att skjuta min tunga tillbaka i hennes röv jag skulle stöta på en hel ändtarmen och jag bekräftade snabbt precis det . Vi var i ögonkontakt med varandra som den nya omgången pågick och rummet var starkt upplyst av solljus. Hon visste att min tunga var vidröra hennes skit i det ögonblick jag tryckte in den i hennes röv. Jag drog mitt ansikte tillbaka för att säga “My, my, en så otäck röv kära Peggy.” Då jag tryckte mitt pekfinger i hennes röv som vi sett varandra, båda ler mot vår gemensamma otukt. Jag flyttade mitt finger om i hennes skit och se till att det skulle vara väl belagd när jag tagit bort den från hennes röv och sedan drog min skit täckt finger ur henne. Jag höll upp den för henne att se med ett stort flin på mitt ansikte när jag viftade min smutsiga finger om lite. Peggy var flinade tillbaka.

Vid den här tiden såg jag att Ellen var vaken och upptryckt på armbågarna tittar på vår otäcka display. Sen jag flyttade min smutsiga finger till min mun och började slicka hennes skit med min tunga. När mitt finger var typ av ren jag återvände tillbaka till hennes röv för en annan beläggning av hennes skit. Den här gången när jag drog ut den jag förlängde min hand mot Peggy ansikte ger henne en smak utan att veta vad för slags reaktion jag skulle få. Hon tog tag i min handled och drog min smutsiga fingrar i hennes mun och började suga hennes skit bort av mitt finger mycket till min glädje. Vår första akten av morgonen och vi var båda delar lite mer av hennes skit. Jag tänkte för mig själv “hmmm, en välkommen partner i skiten äta fördärv.” Jag hade viss oro för att Ellen skulle besluta att jag var långt över gränsen, men det visade sig för mig (som tur är) hon gillade det här beteendet.

Oavsett, förde Ellen vår pjäs till ett stopp efter att ha sett oss ett tag och sa att vi behövde för att rensa upp en gång, äter en frukost och för mig att få mina tankar till en mer undergiven hållning för jag var att ha en mycket utmanande dag framför mig. Hon berättade också för mig att inte uträtta sina behov (jag kan redan känna att min ändtarm var delvis full som var normalt för mig varje morgon.)

Efter en avkopplande frukost Ellen sa att det var dags för mig att ge upp min status av jämlikhet att hon hittills tolererat och hon ville Peggy se mig avslöja mitt sanna jag som den undergivna, depraverade slampa som jag älskade att vara. Och, naturligtvis, när jag är i Ellens sfär jag är hennes villiga och extatisk slampa. Jag är alltid förvirrad av hur mycket av en total undergiven kvinnan vänder mig till. Varje gång jag har varit med Ellen genom åren jag faller desperat förälskad i henne för vad hon gör för mig.

Vi gick till hennes lekrum och hon fick mig att ligga ner på rygg på sin medicinska examen bord. Hon monterade förlängningar för mina armar och ben och fäst mina lädermanschetter till varje. De förlängningar ben var de typiska stigbyglar trots vadderad. De var placerade för mina knän ska böjas och ben spridas brett. Förlängning för mina armar var också vadderad och höll armarna bekvämt ovanför mitt huvud (ovan om jag stod). Avsnittet tabell som var under min rumpa flyttades bort lämnar mig med stöd från mina axlar till den övre delen av min rumpa. Alla vadderad och faktiskt bekväm. Mina knän och armbågar också fastspänd lämnar mig nästan helt orörlig med undantag för att kunna vända på huvudet.

Både Ellen och Peggy började massera mig med himmelsk doftande olja på varje del av min kropp. Den masse var anbud och erotiska och de var och turades röra mig överallt från mina tår, sulor, fitta, anus, bröstvårtor, ansikte, ögonlock, och på huvudet. Detta pågick under en härligt lång tid. Även om massagen var över, överallt, de gjorde koncentrera sig på mina mest känsliga områden. Båda ofta kyssa mig och båda droppade sin saliv i min mun, frenching mig, suga mina vätskor från min fitta och min mun. Inget särskilt mönster och det var intensivt erotiskt. Jag hade flera orgasmer, inte hur många, omöjliga att räkna. Mina orgasmer var som utlöste inte bara från min fitta men från mitt anus och mina bröstvårtor. Det är inte möjligt för mig att förklara intensiteten i mina reaktioner. Efter en mycket lång tid att uthärda denna fantastiska process stannade de och täckte mig med en filt, vände lights out (kolsvart i detta rum) och lämnade mig ensam. Hur länge vet jag inte. Jag var så helt mätta med glädje de hade gett mig Jag tror att jag somnade tills de återvände en stund senare.

När de gjorde tillbaka fanns det två andra vänner till Ellens med dem. Ellen förklarade att de var där för att observera min senare lämnas in till henne. Samtidigt Peggy forslas täcket av mig. Jag var mycket pinsamt att utsättas för dessa främlingar, ganska förödmjukande tanke på hur fullständigt sprida öppen och hjälplös jag var. Den första åtgärden var för Peggy att lyfta mitt huvud att jag fick dricka lite vatten – Jag var väldigt törstig
.

Då Ellen och Peggy började upprepa mer av den erotiska massagen hade de ges tidigare och som de gjorde så Ellen började en lärorik berättelse, påpeka hur lyhörda mina olika kroppsområden skulle deras manipulation, även om två främlingar iakttog allt. Absolut förödmjukande – dra i håret som täcker min fitta och dra i håret kring mitt anus, som visar hur mina blygdläppar var svullna och stimulera min klitoris får det att svälla och sticka ut. Pekar ut mina sekret, hur min saft sipprar in mot mitt anus. Dra min fitta öppen och stimulerande mitt urinrör vilket gör det reagerar med viss svullnad. Peggy var samtidigt klämmande och dra i mina bröstvårtor, bita dem och även bita läpparna, vilket gör dem svullna.

Jag blev mycket laddad, mycket sexuellt upprörd eftersom det fortsatte och jag var återigen ha mini-orgasmer. Min fitta var svullen och droppande. Mina anus, enligt deras kommentarer, vidgade från Ellens fingrar arbetar det över. Mina bröstvårtor var så förlängdes de var smärtsamt svullna också.

De två kvinnorna var något matronly, fullt påklädd och i femtioårsåldern. När jag hade nått denna upphetsade tillstånd Ellen började berätta att hennes slampa var nu redo att acceptera någon förlust, förödmjukelse och smärta som Ellen skulle utsätter mig. Ellen frågade mig om sådant var korrekt och jag nickade mitt huvud. Hon sa, nej, nej nicka, berättar dessa vänner till mig om det verkligen du håller med mig. Jag visste att det enda svaret var ett tydligt “ja, husmor” och jag fick snabbt fram orden.

Sedan frågade hon mig – är du en skit äta undergiven slampa? Jag visste att jag var tvungen att svara rätt och sa ja. Sedan från Ellen när hon slog mig i ansiktet – ja vad? “Ja, jag är din skit äta undergiven slampa älskarinna.” (Jag visste att denna borr och visste att jag behövde för att ägna stor uppmärksamhet åt mina svar för att undvika ett annat slag.) Eftersom detta ägde rum två av hennes fingrar var i min röv spottar skit i min ändtarm. Ellen drog hennes skit täckt fingrar ur min röv flyttade dem till min nu öppen mun och jag började slicka dem rena som jag visste att jag måste. Detta upprepades ett par gånger när jag lyssnade på först ett par flämtar och lite förödmjukande kommentarer som att faktiskt – “Hon är verkligen en skit eater”
.

Jag visste att detta var bara början på en mycket lång session.

Ellen säger – ja, en skit eater och pissa älskare. Då orsakade hon examen bordet för att sänka sig som Peggy lyfte hennes smock för att kissa på mig. Tre av de fyra kvinnorna presentera förbannad på mig – överallt. De alla tre såg till att jag fick en del av sin kissa på mitt ansikte och i min mun. Då samma ritual från Ellen – du är också en pissa älskare min kära – är det rätt och jag var säker på att den här gången för att tala ett svar som passar Ellen
.

Låt mig säga på denna punkt hur allt detta påverkar mitt eget psyke. Det var mycket pinsamt att veta dessa två främlingar var det att titta på min nedbrytning och kommentera den. Att spela med skit och pissa har ofta varit något som jag kan njuta av, men bara på en personlig och intim nivå och endast med någon som på något sätt är mig kär. Jag visste knappt Peggy i högst 24 timmar och hade ingen aning om att hon skulle vara där (tills dess jag visste inte Ellen hade en syster). Då dessa två främlingar, ca 15 år äldre för mig, uppenbarligen grundligt road av D / s process som äger rum tillsammans med Peggy ibland videotaping vissa delar av denna scen, hade mig i ett tillstånd av förödmjukelse och förnedring. Men också i mitt psyke var denna udda känsla av stolthet någonstans inne i mitt huvud att tre av de närvarande var att se mig acceptera villigt från Ellen allt hon erbjöd mig. Denna del av mig var upprymd och älska vad som hände. I mitt inre öga var jag också den femte observatören svävar ovanför mig ivrigt glada att titta på och beundra min förnedring. Gå figur!

Så – det var jag fortfarande oljad upp från tidigare, dränkt i piss av tre kvinnor och smaka den dubbla smak av deras pissa och min egen skit i min mun
.

Peggy berättade de andra – låt oss ta en paus och gå har vissa förfriskningar. Vi tar med denna slampa med oss ​​så att hon åtminstone kan se oss njuta av oss och hon behöver för att röra sig i alla fall så hon är i form för vår nästa omgång av underhållning. De fick mig upp och av undersökningsbritsen, fast mina manschetter till mig nackkrage och klippte en kort kedja mellan mina vrister och sedan Ellen fast ett koppel till min krage och vi alla gick till köket. Ellen tjänade lite frukt och kylt vin. Jag fick i uppdrag att sitta på golvet bredvid henne och Ellen hade Peggy lägga lite frukt blandad med en del av vinet i en skål och sa till mig att se till att avsluta allt. Jag visste att det var främst till förmån för hennes vänners nöjen. Jag föreställde mig detta som en del av handlingen Ellen ville presentera det jag bäst göra ett bra jobb för att agera ut allt i tystnad. Jag ivrigt varvade upp min mat och dryck precis som om jag var hennes hund, på knä med ansiktet i skålen och min rumpa sticker upp när jag blev förlöjligad. Vet du vad -. Jag kan säga att det var en del av en handling utan det faktum gör detta framför andra väckte ytterligare mig som jag agerade som ett djur

Leave a Reply

