iron Rain Pt. 14

“MMMMMMMM snälla Nick knulla mig Jag behöver dig inuti mig SOOOOO dåligt,” bad hon.

“Jag vet att det är ganska trångt här, om det bara fanns något sätt du kunde åh jag vet inte gränsla mig. Det kanske fungerar vad gör du …”

Återigen var hon i hans knä, men den här gången fanns det inga hinder mellan dem och hennes fitta sjunkit ned över honom och de båda gnällde på hur tight hon var. Då professorn långsamt rida honom och kysste honom häftigt som de älskade. Hans händer vandrade över hela kroppen men slutligen bosatte sig på hennes skinkor som han swatted och smekte hon flyttas upp och ner. Hennes atletiska ben körde hennes fitta ner på honom om och om igen tills med en annan kropp skakar, rygg övergripande klimax.

“UNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN FUCKKKKKKKKKKKKKKKK,” hon tjöt och vinden tjöt tillbaka på henne.

Nick rullade henne på rygg låta henne ligga liggande på bänk i lastbilen och tog kontroll. Hans stötar började långsamt och kärleksfulla, men han visste vad hon längtade efter och snart hans kuk var smäller in henne med mer och mer kraft.

“Oh skitit … oh shit … oh shit …” muttrade hon varje gång hans kuk begravdes djupt i henne.

Han log ner mot henne och lutade sig ner och fångade en nippel mellan tänderna och applicerat tryck tills hon gläfste och en tredje orgasm utbröt från djupt inom henne kärna. Nick lättat ur henne och hon drog en suck av lättnad, men inte för länge hon kände hans läppar och tunga började retas hennes fitta och klitoris.

“OH FUCK älskare …” hon kuttrade. “Det känns fantastiskt … ja så där … öh va … uh huh … MMMMMMMMMMMMMMMMMMM Yeah baby …”

Nick var ute för att bryta henne så han lättade två fingrar i hennes fitta och två i hennes röv och tittade på fyrverkerierna. Carol höfter lämnade sätet och när han började suga hennes klitoris och finger båda hålen hon nådde flykthastighet och hennes tjut av glädje bröt ljudvallen. Hon rullade in på hennes sida och kved när han behagat hennes hål med stack fingrarna och var snart tigger om hans kuk igen.

“Snälla Nick knulla mig … NNNNNNNNNNNNNNN Jag behöver känna den fylla mig igen … Jag vill känna din sperma spruta mitt inre!”

Nick lättade hans fingrar från båda hennes hål och fick Carol på hennes händer och knän. Han retade båda hålen med huvudet på hans kuk för att se hur hon skulle reagera.

“Vad sägs om den här,” sa han trycker på huvudet precis tillräckligt för att sprida hennes fitta läppar.

“YESSSSSSSSSSSSSSSSSS,” stönade hon.

“Eller kanske den här,” sa han driver spetsen precis tillräckligt för att öppna hennes röv bara lite.

“NNNNNNNNNNNNNNN,” hon stönade.

“Säg mig Carol … vilket hål till Pierce,” Nick krävde.

“OH FUCK Jag bryr mig inte … bara knulla mig redan dig ond man,” hon skrek.

“Okej,” Nick funderade. “Ass är det.”

Han tryckte sakta men säkert och kände hennes ringmuskel öppen för hans järn hårda kött och hon stönade högre och högre men inte har ont, men i rent nöje. När huvudet dök in hon släppte ut en suck av lättnad.

“MMMMMMMMMMMMM ja … så det här är hur det känns, jag har alltid undrat.”

Axeln följde spetsen och snart var hon helt spetsad och hon spinner högt och länge. Nick lutade sig nära och slickade på sidan av halsen som orsakar hennes röv att gripa honom ännu hårdare.

“Så hur tycker du en kuk upp röven professor?” Nick frågade hans andedräkt nära hennes öra.

“MMMMMMMM Jag vet inte än du inte har börjat knulla mig ännu,” hon morrade tillbaka.

Nick började dragkraft i hennes snäva röv och snart var hon trycka tillbaka för att möta honom. Han justerade sin position så att hans händer var på hennes skinkor och stack snabbare och hårdare nu när hon var vänja till en kuk begravd djupt i hennes röv. Hans bollar dunka mot blygdläpparna och den dubbla känslan drev Carol mot hennes första anal orgasm.

“Jag kan se varför kvinnor slänger sig på dig … precis som jag gjorde. Du vet hur man gör en kvinna tigga om din kuk.” Hon sade flämtande och stönande.

Nick mark mot hennes skinkor och lutade sig fram och viskade i hennes öra.

“Önska att rida min kuk igen och känner att det verkligen djupt i röven?”

Hans händer kom upp och kupade hennes bröst väger dem, smeker dem hela tiden hans kuk körde djupt in i henne hårdare och hårdare nu. Hans höjdpunkt närmar den andra Carol kunde känna hans kuk svullnad; stretching henne ännu mer nu och hennes stön blev grunder för hans sperma.

“NNNNNNNNNNNNNNNNNNNICK Jag kan känna hur nära du är älskare,” viskade hon tillbaka på honom. “MMMMMMMMMMMMM fylla mig baby … låt mig känna dig cum djupt inne i mig.”

De arbetade tillsammans Nick stack fram och Carol trycka bakåt; hon kunde höra hans andetag blir oregelbunden, stora häver av hans kraftfulla bröst som hans klimax var bara sekunder bort. Sedan med en sista mäktig dragkraft och ett tjut av glädje hon kände honom spruta skicka tjocka rep av sperma djupt in i henne.

“YESSSSSSSSSSSSSSSSSS,” ropade hon tillsammans med honom.

Carol låg ovanpå honom hennes kropp gjutning till hans så lätt. Hennes huvud nära hans axel och hennes händer roaming över hans skulpterad kropp och kände rörelserna som han svarade på hennes lätt beröring.

“Oh my …” flämtade hon.

“Det kommer att bli en lång natt …” svarade han.

Den förlorade staden:

September 6, 2012

Stormen bröt någon gång mitt i natten och få var vaken för att höra vinden dör ner och se stjärnorna kommer ut i tusental och sedan de miljoner. Nick noga med att inte väcka den goda professorn gled ur hennes armar och halkade utanför för att ta i den eteriska skönheten ovanför honom. Vare sig ombord på Numenor eller nu här i mitten av en förlorad stad stjärnorna höll några primal inflytande över den unge mannen och han begrundade sin roll och om han var rätt man för jobbet så skulle han tänka över vem han skulle lita på göra vad som behövdes när det var dags. Den Sanningen var det fanns ingen annan. I denna ödsliga ruin av en plats till slut accepterade han sin roll och släppa allt hopp om ett normalt liv, eller någon nära faksimil av en. Om han var att gå denna väg skulle det finnas ingen ånger och ingen ånger.

Nick tittade ner och drog efter andan när sandstormen tycktes ha gjort mycket av arbetet för dem och arkeolog. Merparten av sanden som täcker södra och östra väggarna i templet var borta nu. Men det hade också utsatt många uthusen som hade döljs av ett djupt lager av sand och den intrikata skönheten i staden avslöjades under kalla svala stjärnor. Hade Salomo bygga denna stad som legenden säger eller var det de gammala eller till Nefilim? Han skulle lämna dessa upptäckter till professorn och hennes team. Han slöt ögonen och kände mer än hörde eller såg den “andra” närvaro i den döda staden. Nick öppnade ögonen och vände sig i riktning och var inte förvånad över att det kom från templet. Han började gå mot den och tittade på den stora struktur som var lätt två hundra meter i höjd och minst det på varje sida. Två sfinx-liknande statyer flankerad huvuddörröppningen på den västra väggen, som gäspade svart och kall i sin Stygian mörker. Han tittade på de två sten vårdnadshavare och såg att de magra nästan mager katt organ såg sjuklig under bleka silvriga ljuset av stjärnorna. Ansiktet om ansikte man kan kalla det hade upswept mandelformade ögon unblinking och grym. Nedanför ögonen var två slitsar där en näsa skulle vara och längre ner ett skägg av writhing tentakler som hängde ner till mitten bröst katten kroppen. Allt som allt en störande par skådare för denna tysta tempel till okända gudar. Nick gick mellan dem och över tröskeln och kände kylan i luften växer med varje steg. Sedan kom det svaga ljudet av hans öron en omöjlig ljud i denna torra uttorkad ödemark och ändå ja det var det svala fuktiga touch av vatten på hans hud och ljudet av fallande vatten. Nick aktiverade sina kontaktlinser för hela spektrumet så att han inte blev överraskad av någon som försöker smyga sig på honom. Det är direkt framför honom kanske hundra meter bort en plym av värme i form, väl den kurviga formen av en kvinna. Han skiftade till svagt ljus och såg lättklädda figuren av en mörkhyad kvinna med hår så blek som månsken. Strax ovanför henne i centrum av templet var obelisken och poolen som omges det. Men i stället för fontäner de människor som byggde det här stället hade utarbetat något slags vattenfall transport för vatten att bada den svarta stenen artefakt. Kvinnan stod precis framför poolen stirrar på honom uppmärksamt så Nick gick mot henne. När han var femtio meter bort hon tog sin hand i en gest som han förstod alltför väl, sluta. Nick uppfyllt och stannade där han var.

“Du är inte välkommen här,” hennes engelska var kraftigt accent men förståeligt.

“Varför”, frågade Nick.

“Det här är helig mark och ni vanhelgar denna plats med din blotta närvaro”, sade hon.

“Vem är detta tempel tillägnat,” Nick frågade ta ett enda steg framåt.

“The Nameless hålla denna plats helgat nu gå”, sade hon ilska tingeing hennes ord.

“Vem byggde denna stad,” frågade han tar ytterligare ett steg och såg hennes ögon smal som hon skakade på huvudet långsamt.

“De gamla,” hon morrade. “Nu innan deras vrede blir uppenbart ledighet för din egen skull.”

Nick log och klev djärvt mot henne testa sin teori och när ingenting hände fortsatte han att gå tills han var knappa meter från henne först då han slutar.

“Jag har en teori,” Nick började som han såg på henne noga nu och hon var verkligen en vacker kvinna. “Du är väldigt vacker menar jag storma slottet och rädda prinsessan bedövning.”

“Hur mitt utseende har något att göra med din teori?”

“Därför,” Nick började som han stängde avståndet mellan då och bosatte sig en hand på vardera överarmen och såg henne mycket noggrant. “Din hud är så mjuk, så varm och ändå så mycket torrt även om du står rakt framför ett vattenfall. Hur är det möjligt … såvida du inte är en kristall väktare?”

Det fanns ingen bruset av nederlag, inget byte av kvinna i odjuret, nej hon bara log och lade huvudet på sned åt sidan.

“Så klok som Salomo och så kraftfull som Ramses och så vacker som någon människa jag någonsin träffat. Vem är du?”

“Spelar det verkligen någon roll,” Nick frågade tittar hennes anletsdrag uppmärksamt.

“Jag antar inte, du har kommit till obelisken av Iram att mycket är självklart, men ännu viktigare är varför du vill ha stenen?”

Nick märkt att ju mer de pratade desto bättre hennes engelska fick och han misstänkte snart skulle hon ha någon som helst brytning.

“Jag har kommit för att studera den och lära sig det hemligheter, jag har markeringarna för fyra av de andra stenarna när jag får dem jag har bara en till att skaffa innan jag kan tolka markeringarna,” Nick erkände.

“Du har mer än någon annan som har kommit före dig. Du har vågat de Border av hänsyn till kunskap och makt, men vad siktar jag undrar?”

“Borderlands,” Nick frågade förvirrat.

“Det är vad jag kallar dem,” sade hon armarna cirklar hans midja. “Det finns platser,” hon spann nu. “Dolda … hemliga platser över och under ytan av världen där män inte kan se. Vissa ligger övergivna medan andra är hem för de gammala och deras gelikar.”

“Vet du var dessa platser är,” Nick sade drog henne närmare nu.

“MMMMMMMMMM kanske, men först måste jag fråga dig om du planerar att ta bort obelisken från denna plats?”

“Det var den ursprungliga planen,” Nick sade som hennes händer flyttas uppåt sakta smeker som de gick. “Men nu är jag inte så säker.”

“Varför har du blivit osäker,” sade hon trycker sitt huvud mot hans kraftiga bröst.

“Jag tror inte att placeringen av de sex obelisker är en tillfällighet,” Nick sade sniffa håret och ta in hennes doft.

“MMMMMMMM som jag sade tidigare visare än Salomo,” hon stönade när hon lyfte upp ena benet och halkade den runt midjan.

“Så vad ska jag göra,” sade han lösa sina händer på hennes skinkor.

“Låt stenen där den är och lämna denna plats när du tar kunskapen om obelisken med dig och aldrig återvända.”

“Eller jag kunde flytta relik till en annan plats i Border närmare hem,” viskade han i hennes öra som hans händer smekte hennes nakna skinkor.

“NNNNNNNNNNNNNo om du tar bort obelisken jag upphör att ha ett syfte,” hon stönade när hon gned bula i byxorna nu.

“Om jag inte tar dig också med mig och placera dig och obelisken tillsammans,” sa han packa sina jeans och frigöra hans hårda kött.

“MMMMMMMMMMMM du skulle göra det för MMMMMMMME?” frågade hon justerar sin position och lättnader Nick inuti henne långsamt. “UNNNNNNNNNNNNNN så tjock … så svårt …”

Nick skjutas framåt så att hennes röv var nu stöd från toppen av pooler väggen. Hon lyfte andra benet och flyttade den runt hans midja som Nick gled helt inne i henne. Hennes huvud gick tillbaka, munnen öppnas i ett ljudlöst skrik och han började att stöta in i henne hårt och snabbt.

“UNNNNNNNN UNNNNNNNNNNN … oh gudar har det varit SOOOOOOO LONNNNG!”

Fortfarande förvånad över hans sexuella hunger han undrade om det viskande röst var delvis ansvarig.

“Ta henne”, viskade hon. “Fuck Her … hårdare … kör din kuk i hårdare älskare … straffa henne med din kuk!”

Nick smällde in i henne så hårt han nästan kunde knacka henne i poolen. Sedan placerade hon sina händer på hans bröst för att låta henne tid att anpassa sin ställning. Nu stod hon vänd bort från honom böjd över muren av poolen.

“Det är bättre är det inte älskare,” hon spann.

Som svar smällde Nick in i henne och började knulla henne precis som viskande röst frågade, hårt, snabbt och brutalt. De väktare stönanden blev snart ett enda rop av glädje som en orgasm blandas in i en annan till en annan tills en slutlig primal dragkraft han sköt djupt in i henne och lade spend ovanpå henne. Men hon var inte gjort och med en mild knuff var det Nick satt på poolens vägg och henne på knä tillber hans kuk med mun, händer och bröst.

Nick svettig och törstig efter sin långa möte med nära omättliga väktare slutade strippa av sig kläderna och gled in i det kalla vattnet i poolen runt obelisken och duvan djupt för att se hur långt ner det stora stenmonument satt under vattnet. Liksom poolen i Hammerton här var ganska djup, men till skillnad från den lilla staden golvet i denna damm var kantas mynt av ädelmetaller från så många nationer. Nick bröt ytan och såg bleary eyed väktare tittar på honom uppmärksamt.

“Om du dricker av poolen du kommer att återställa din uthållighet allt snabbare älskare,” hon spann.

Preliminärt Nick kupade en liten mängd vatten och smuttade den och erkände smaken direkt. Det var samma som den energi dryck som Jakob hade gett honom. Hur sly han var och så var det i själva verket den eviga Mästare som hade levererat vatten från sin egen pool, och han måste ha den senaste obelisken! Nick drack girigt och kände det lilla trötthet han försvinner i bara stunder. Nick simmade mot obelisken och såg på de främmande glyfer som täcker de höga svarta monumentet till den ogripbara människor, väl unknowable för nu tänkte han. När han var tillräckligt nära nästan röra vid den Nick dök rakt ner för att se hur obelisken var förankrad i poolen, om det förankras på alla. Han simmade ner tjugo fot och var tvungen att borsta flera av dessa antika mynt åt sidan för att se till att byggare av denna plats hade skurit en fyrkantig fördjupning för obelisken för att hålla den på plats. Nick tog en av mynten för undersökning och simmade tillbaka till ytan. Han bröt ytan och upptäckte att hans frånvaro inte gick obemärkt förbi. Akira och professorn stod vid kanten av poolen och de såg mest missnöjd.

“Nick”, kvinnorna sade i perfekt harmoni.

Som svar kastade han myntet mot professorn och hon fångade den och undersökte den med ett muntert blick. Efter att ha distraherad en kvinna Nick simmade tillbaka för att möta vrede Akira. Som hans kropp skär genom vattnet han “kände” något och stannade och duva en gång. Det var som att spela den unge spelet “du får varmare” och med tiden tickade förbi och hans lungor började brinna han var “heta” närmar sig “brännande het”. Precis som han var på väg att ge upp naken form av Akira dök upp framför honom och han såg glitter i kristallen precis som han förlorade striden med sina syre berövas lungorna. Nick pekade frenetiskt innan sparka sig upp till ytan och luften han behövde så illa. Han bröt mot ytan och ljudet av hans kippa efter luft ekade utanför templets väggar. Hosta och sputtering han simmade långsamt till kanten av poolen och hans hand hade knappt rört vid stenmuren när Akira dykt hålla gnistrande pärla ljus sten väders.

“Är det här vad du söker Nick”, sade hon leende briljant.

“Jag hoppas det”, svarade han när han tog en munfull av poolvattnet och svalde känna sin föryngrande energi kurs genom honom.

“Har du bara dricker en del av vattnet,” Akira frågade henne.

“Prova”, sa han nickar.

Akira simmade upp bredvid honom och räckte honom intrikat snidade juvelen innan hon kupade handen och drack ur poolen. Precis som Nick hade hon drack flera gånger och kände trötthet och värk blekna sedan försvinna. Plötsligt fanns rörelse ovanför dem och nakna form av Carol Nichols dove sakkunnigt i poolen för att gå med dem.

“Jag ger henne en nio punkt åtta på dyk,” säger Nick.

“Jag instämmer,” Akira sa känslan svindlande som kraften i vattnet smekte hennes hud helande, lugnande och stärkande varhelst den berörde.

Professorn dök så småningom hålla mer av mynten och försiktigt placera dem på kanten av poolens vägg. Sen gillar Nick och Akira hon smuttade vattnet och frossade i dess egenskaper.

“Det måste finnas något i den svarta sten som vattnet blodiglar och insättningar i poolen. Jag är inte en molekylärbiolog, men det här stället är ett konstigt …”

De simmade och plaskade och lekte för en tid och Akira noterade Nick inte vara Nick. Han hade två vackra kvinnor i vattnet med honom och ändå var han “bara” simma runt och inte, liksom inte att dra nytta av situationen. Något var fel, men det som fortfarande gäckat henne.

“Ja du kommer att ha all den tid du behöver för att upptäcka det hemligheter, men för nu är det dags att komma tillbaka till arbete.” Nick sa alla företag nu.

Trion lämnade poolen och Nick klädd med knappt en blick på de två kvinnorna när han nickade utanför. Matrisen kristall säkert stuvas undan i fickan han uppmanar avatar inom och pratar med henne.

“Jag behöver ditt råd,” började han.

“Mästare nu när du har min kristall jag kommer att hjälpa dig på alla sätt jag kan,” hon spann.

“Finns det några faror jag behöver veta om när det gäller att ta bort artefakter från den här platsen?”

“Nej Mästare, det finns inga fällor eller förbannelser bara legender och spöken i den sedan länge döda,” svarade hon.

“Bra, nu svara mig detta ska jag ta obelisken och flytta den närmare håll kommer det att ha någon negativ inverkan på stenen eller området?”

“Såvitt jag vet, så länge som den finns i gränslandet och det finns vatten som rinner över dess yta inte bör problem Mästare.”

“Slutligen, om stenen tas bort kommer det här stället att förbli en del av gräns eller kommer fältet kollaps,” Nick frågade hans ansikte med rynkad panna.

“Åh denna plats var en del av gräns för en mycket mycket lång tid innan stenen fördes hit. Dess avlägsnandet inte kommer att påverka på omgivningen.”

“Det var det jag var rädd för,” sade han bet sig i läppen.

“Vad är det Master?”

“Jag har en del mycket dåliga nyheter för den gode professorn,” Nick sade mjukt. “Men jag kommer att se vad skadekontroll jag kan hantera.”

“Jag ser att du inte vill att världen i stort att veta att gräns existerar. Det är klokt Mästare,” hon berömde honom.

“Nu bryta de dåliga nyheterna,” Nick muttrade när han återinträdde i templet och fann flickorna hade klätt och Carol Nichols tittade närmare på de tre mynten i hennes händer. “Carol vi behöver prata.”

“Nick du låter så allvarligt”, sa hon och såg utseendet på hans ansikte. “Vad är det för fel?”

“Jag har ett erbjudande om att föreslå dig, jag vill anlita dig till forskning, reda ut och arbeta här gräva webbplats till den bästa av dina förmågor.”

Leave a Reply

