hitchhiker Tour

Jag stod längs en öde landsväg. Jag var bra på gas och behövde
hjälp. Jag var inte känd i La Zona. Jag var på väg till ett möte några timmar
från där jag bodde, som ska hållas nästa dag. Jag körde den dagen för en
uppenbar vård tillräckligt för att avskräcka, och planen var att sätta mig på ett hotell. Jag
hade mig på en kort svart kjol och matchande jacka. Detta var en na
olämpliga och alltför varma kläder. Solen stod högt på himlen och jag visste
som dröp av svett på ryggen. Jag tog av mig jackan och knäppte upp hennes blus lite.
Gjorde den kalla vinden ner på mina bröst och inte de få sekunder. Jag
visste att jag var lite spänd efter en bil resa så långt.

Jag hörde en bil och gick ut på vägen. Bilen var en bred gammaldags sort utan
tak. Den stoppas. Två ungdomar runt 20 år satt i framsätet. De frågade vad
problemet var och jag förklarade. De sa att det var en bensinstation halv
timme bort. De hade ingenting med en klack, sade de erbjuder upp en körning mig
bensinstation och tillbaka till min bil efteråt. Jag sa att det hade
ess. Bilen var en sann med en sammanhängande framsäte, sa pojken
som körde inte erbjuda mig utrymme mellan dem. Han sa att han hette Erik, och han
som körde vid namn Kristian.

När vi hade kört i 15 minuter, började Kristian och blir väldigt upprörd. Han
satt närmast filialen och vred sig som han körde. Jag tyckte det var bra att han
hade gå en stund, men sade Erik började också en sitta och våndas. Jag sa
plötsligt, till min fasa, att Kristian satt och gned på en bul
de snäva denim byxor. Jag kunde inte riktigt en lägga ihop två och två
Kristian hade kjol på ett stopp längs vägen. Erik öppnade dörren och
gick ut, det gjorde Kristian och. Kristian kom över till Erik och Erik vinden
upp sade han att han satt på motorhuven på bilen. Han öppnade hans byxor till Kristian och
ut dök en jätte kuk. Jag visste inte riktigt vad jag ska göra, det
verkade som om detta var något de inte var generad. Erik kysste och slickade på
kuk Kristian. Plötsligt hörde jag Erik skrek åt mig. Som jag
klev ur bilen märkte jag att jag hade trosor på mig, jag visste
mina safter rann nerför hennes lår, kunde jag känna det slå hårt i buken
som jag gick mot pojkarna. Erik var nu i full gång för att suga hans följeslagare.
Jag såg ansiktet på Kristian som vände ut och in i lust. Han stönade högt.
Jag sa att Erik hade dragit ner sina byxor en uppsättning en gned smutsig utanför
boxare, medan han sög hans vän.

Jag var lite tveksam på vad Erik ville ha med mig. Men sedan han slutade att suga
Kristian. De bytte plats. Kristian tog boxaren Erik och erbjuda mig en
suga hans kuk stod rakt upp. Jag var kåt som fan, sa jag tack
nej till det. Jag böjde mig över Erik och kysste hans kuk eftersom jag tog
hela kuken i munnen och sög hårt. Erik stönade högt och lägga tillbaka
på motorhuven. Jag visste att Kristian hade börjat ta på min röv. Han lyfte
upp hennes kjol och fick en liten överraskning när han sa att det rakade,
klissvate mitt kön. Han strök hans kuk upp och ner i min vagina för
han backade in i mig. Jag visste hänryckning uppgång och jag började att arbeta snabbare
med kuk Erik. Kristian pumpas hårt i och ut ur plaskvate fitta
hustru, medan han gnuggas på klitoris. Det var precis innan jag kom i en kraftfull
orgasm. Jag jobbade och jobbade på hans kuk till Erik och han blev mer och mer
förvridet ansikte. Plötsligt tog han sin kuk ur min mun fucks
blixtsnabb rakt framför mitt ansikte. Han plaskade stora kluster i svett
mitt ansikte medan jag kände knut i min vagina. Denna
Jag tror Kristian markera na pumpade hans lynkjapt och sprutade min fitta fullt
ledsen. Vi skrek i orgasm alla tre.

Efter vi fick på oss klart igen och körde vidare mot bensinstationen.

Leave a Reply

