en Handyman, Del 3

Wow, rena ser slott, det! Jag ser imponerad runt inne i kabinen till Kim. Det är högt i tak och gott om plats. Ett svar spis med en isbjornfell front. En enorm älghuvud dominerar en lång mur. Leva och matbord i rokokostil. Rosemaling och antikviteter. Det luktar gott också, en trevlig doft av hytt och vildmark. Jag gillar det här. Det finns några coola bara, har jag badat och alla clearing gruvan visade sig en sista våt efteråt. Kim har lovat att tända brasan och hänga dem på tork. Jag gömmer händerna i ärmarna på Kims parkas, den enda produkt jag har på mig. Händerna mig nästan att knarne.

– Jag ärvde kabinen av en grand farbror för ett par år sedan, säger Kim.

– Han använde en jakt på älg och Radyr här. Ja, ankor och kaniner också. Jag tycker verkligen att han sköt på mestadels rört en period.

– Du då, jaga något, Kim

– Jag? Näe, lite i det förflutna. Ibland går jag på ripa. Fantastiskt vad du kan få i fällor na dag.

Han smyger en hand under parka och kramar runt hans nakna rumpa.

-. Snerten tjäder

– Dolt! Jag ser honom i magen med handen. Synd, eftersom jag är pappan ont.

– Du dömer mig av stål, jag klagar och blåser på hans hand
.
– Just det, säger Kim nöjd
.

Jag sätter mig på en av de slingrande, gamla stolar och hälsningar Kim underblåser elden. Han drar en liten torkestativ och lägger på clearing mina. Han visslar uppfyllda. Jag tror att jag är fin na. Jag mår bra, jag har haft mitt livs mest fantastiska sex under de sista dagarna av människa jag är djupt förälskad i. Men vi har ännu inte riktigt pratat om vad det är, vad som händer mellan oss. Jag vet vad jag känner, jag har inga tvivel. Jag kunde ha gift Kim på morgonen den dagen. Detta är den man jag knappt vågat drömma om, men jag har väntat hela mitt liv. Han begjarer mig, jag vet. Han har velat på mig under många år, har han sagt, och jag tror honom. Men är det mer än så?

Just nu vill jag bara njuta av helgen och Kim Narva. Hungrig är jag också. Kim kockar för mig. Jag behöver hjälp med något, sade han. Jag kan bara koppla av. Ge mig ett glas vitt vin som han tog upp ur källaren. Jag häller mig ett fullmatat glas. Att ta några anständiga klunkar och njuter av värmen som sprids nedåt i bröstet. Jag tar glaset ur fällan framför den öppna spisen. Öppnar glidelasen den parka. Sinking ner på magen och njuter av känslan av mjuka päls mot naken hud. Sträcker på mig. Drick lite mer vitt vin. Blunda och vet att jag är på väg att bli kåt igen. Mmm, lite. Men mest hungriga och trötta na. Men eftersom … vi är säkra på en sex igen i gryningen. Den idea’ll göra mig ett leende.

– Mat serveras, prinsessan. Jag blinkade och tittade upp på Kim. Ena stunden var jag osäker på var jag är. Men det är sant, ja, jag är i himlen. Eller en plats som är mycket lik. Jag kolla rensa mitt pa torkestativet. De är torra. Men trosor fru är inte här.

– Kim? Har du sett min trosor fru?

– Den eleganta röda fallet
?
– Ja? Det var just här i stället.

– Konstigt för na är borta
.
– Kan du inte bara gav utan trosor då
?
– Jag antar att jag kan inte äta middag truselos
.
– Klart du kan. Du bör alltid gav utan trosor anledning.

Kim slog armarna om mig och kysste mig i håret.

– Du kanske vill se om du hittar något coolt för moster i garderoben i sovrummet
.

Jag går in i sovrummet med en ficklampa. Det är super trevligt inne, sängen ser gamla ut. Det är en himmelsäng med utskarne drakhuvuden och grejer i mörkt trä. Vit, inbjudande sängar. Jag kan inte vänta med att sova där med Kim. Sömn och kanske kärlek vid första … Men nu jag måste hitta redo. Jag tände i en garderob och finner en gammaldags babydoll-nattlinne. Rosa och nästan genomskinlig. Fadern gav. Jag skall lägga in den på huvudet och den passar fint. Trosa är det inte. Jag kommer tillbaka till vardagsrummet. Kim visslade uppskattande.

-Sexy fröken Jag måste erkänna att klänningen bättre än den gamla moster.

Jag niga och sitta ner vid bordet. Maten är bra, det köttgryta batpoteter och sallad. Vi äter, dricker och prata strunt. Jag är sömnig av varm mat och allt vin. Slutligen, nästan det gjorde jag somnar vid bordet. Kim reser sig från sin plats och lyfte mig ur stolen. Bars mig över till den öppna spisen och satte mig försiktigt på isbjornfellen. Lägger bakom mig med ena armen över mig. Kyssa mig på halsen och viskar: – Sov gott, min underbara.

Jag sover, jag drömmer. Jag drömmer om Kim, att jag ligger i hans armar i ett hav av guld och lågor. Jag vaknar och somnar igen och ändå är han där. I drömmen till verklighet. Det är så otroligt bra för att bara vara sant. Att känna värmen från elden och hans kropp. Andas lugnt och synkront. Jag går inte upp ordentligt eftersom jag ma mycket pa gör. Jag halar jag upp från fortfarande sover Kim med en ansträngning och chugging ut i mörkret. Jag har ingen aning om vad klockan är, men om det nu är rätt på natten. Det är riktigt kallt ute och helt klar himmel. Jag kommer att stå för en stund själv och beundra stjärnhimlen på väg in. Snart blir det ordentlig värd. Men detta ARET Jag behöver inte mode höst och ensam vinter. Jag hoppas att jag är. Jag vänder frossa tillbaka till vardagsrummet. Kim är vaken och lägga mer på den öppna spisen. Jag sitter Narm sade att gar. Loft flator mot lågorna.

– Jag brand upp på sovrummet också, säger Kim
.
– Ja, gör det.

Jag sträcker på mig och sluter ögonen. Öppnar dem igen och vet att jag är vaken. Varm, avslappnad och utvilad. Och jag vill verkligen på Kim. I stroke mina bröst i det genomskinliga nattlinnet. Bröstvårtor stelna omedelbart. Jag misslyckas längre ner på magen och under hennes kjol. Jag är våt redan, tänker att jag vill ha kuk i mig Kim. Vi har inte knullat sedan i går kväll. Jag börjar fingra mig själv medan jag väntar på Kim att komma tillbaka och diskutera. Han kommer att ta ansvar så fort han kommer in i rummet, jag vet na. Han gillar att dominera mig sexuellt och det är så jag vill ha det. Där är han i dora. Han stannar och bara tittar på mig. Jag ser fräck tillbaka, blinkade och slickade mig på munnen. Kim ler och knäpper skjortan. Jag njuta av åsynen av den välutbildade över hans kropp och samtidigt fortsätta att njuta av mig själv. Han stjärnan lite och bara se att han kommer och lägger sig bredvid mig. Han börjar att gosa med mina bröst medan han ser mig i ögonen. Det känns väldigt sexig en som håller varandras blick så. Han kan se rakt in i min njutning. Se hur ljus jag har för honom och bara honom i världen. Om jag håller på längre nu så jag kommer att komma och jag kommer inte ännu. Jag räckte upp handen för munnen och suger på mina fingrar, slickar mig i mina egna salta safter.

– Du är så vansinnigt sexig, säger Kim och kyssa mig på munnen. Han viker armarna under mitt huvud. Jag ska slå dina armar och ben runt honom och dra honom till mig.

– Håll mig så hårt du kan, säger jag
.
– Jag kan inte bra, då krossade burken, säger Kim
.
– Ja, håll mig hårdare, frågar jag. Aldrig låta mig gå, tror jag.

Han kramar till.

– Auuu, jag skriker
.
Kim skrattar.

– Det jag sa, talar det inte
.
– Kyss mig då, säger jag
.

 Han gör det. En lång stund bara ligger där och vi rakliner samtidigt smeka och klia honom över den nakna ryggen. Brant han faller själv upp över det och börjar dragkraft mot mig. Jag Aker mig vägen så att hans drag hit där det känns bäst för mig. Vi stönar mot varandras mun, jämmer och slingrar i en vild ras av ökad njutning, fortfarande rensa pa. Det vill säga, jag har transparent klänning och Kim jeans och ingenting annat. Jag tycker om en push mig mot den hårda kuken medan han pressar på min röv och stön som smärtan. Buckle är coolt mot den varma, våta fitta. Jag tänker på hur våt han får av mina safter. Jag känner mig som en far satte mig över hans ansikte och få lite mer av den underbara tungan han knullar mig. Men Kim har andra planer.

– Sätt dig upp och ta av din klänning, säger han plötsligt
.
Jag gör som han säger, att njuta av spänningen i det en bara göra som min far sa. Han tittar på mig med öppen ljus och lite farlig blick. Jag tittar ner. Han lyfte hakan med fingrarna.

– Nu ska du gå in på sovrummet och ligga på magen med en kudde under och brutna ben, säger Kim
.

Jag nickade försiktigt. Jag går upp och gör som min far sa. Det är varmt i sovrummet pa na. Dra ansikten tjata på mig, den gnistrande sprakande i den öppna spisen. Jag tror att jag är i ett slags erotisk folksaga eller något, till exempel Asbjørnsen och Moe matta censurera. Och snart jag blev knullad av prinsen, tror jag nöjd. Jag ska fixa så Kim sa. Kudde under magen gör att ass lutas upp. Jag ligger där utsatt och klar för användning. Jag lyssnar efter fotspår Kim, men det är helt tyst. Jag arbetar för honom att komma till mig. Sekunderna igår. Om protokollet. Jag vänder upprörd på mig. Klor på knäet. Jag ma klo. Kim inträder dora. Jag stelnar rörelsen.

– Har jag inte vill att du ska ligga stilla, säger Kim strängt
.
– Ja, jag mumlar
.
– Du har en lögn stilla tills jag slutar beredd här, fortsatte han
.
Jag gör det. Det är nästan outhärdlig. Jag hör att han öppnar lådor och skåp. Att sätta något ned på nattduksbordet. Om jag slår en liten bit på huvudet, kan jag få en glimt av vad det är, men jag vågar inte. Jag vet att hjärtat slår hårda slag i madrassen. Jag är kåt, upphetsad, nästan lite rädd. Men jag litar på Kim.

I hänvisningsadresserna till, när han satte en hand på korsryggen. Han smeker min rygg, säger ingenting. Jag ryser av förväntan.

– Är du kåt, baby? viskar han.

– Ja, verkligen, jag viskar tillbaka
.
– Vad tror du kommer att hända nu? fortsätter han.

– Jag … jag vet inte …?

– Nej, men du låter det hända det händer, rätt
?
– Du vet vad du vill, jag svarar
.
– Ja precis, svarar Kim
.

Han börjar fingra mig lätt och mjukt. Jag är socker och trycka mig mot hans hand. Åh, det här är underbart. Jag börjar slappna av. Han fortsätter att fingra mig med ena handen medan other’ll bara vara på jakt efter något på nattduksbordet. Jag lyssnar uppmärksamt men ändå vågar inte vända på huvudet.

-IHH!

Ett blot med vadd och gel flöden in i rumpan knäcka min. Han cirklar runt det bakre hålet med mjuka rörelser. Jag har aldrig haft något mer i min rumpa än ett finger och undrar verkligen om vad som är på väg att hända.

– Kommer han att en … knulla mig i röven? Ska jag säga att jag är oskuld beräkna sann set?

Jag måste ha upphetsad mig, ber han mig att slappna av. Stryker min fitta och över ryggen. Jag slappna av, jag tror att han kan göra vad han vill med mig. En ny klick glidmedel, den här gången släppte det på något annat. Jag känner ett tryck mot den snäva hålet. Något smidig och kallt och ganska små glider in. Han rör sig fram och tillbaka i det när han har ett finger tryckt mot Klitten. Det här är bara vackra. Jag stönar och skjuter ut röven. Han håller på ett tag. Jag märker att när jag är en komma och vet att jag kommer, jag kommer na. Jag tror att om jag säger något som pappa Jag kanske vill att jag ska det. Men Kim gör det tar också bort och bad fingrar och han knullade mig. Ny paus där jag ligger och darrar kathet omedvetna om vad na att hända. En ny sats av glidmedel segla ner ass min spricka. Under tiden såser honom i något annat jag hör splatter från röret träffade något bakom min rygg. Något större, tror jag. Jag ska få rätt i mina misstankar. Vad han trycker mot min röv na, en stor butplug eller vad som kallas sant, omöjligen kan passa in där. Jag stönar mig, det gör ont, trycker på. Kim ger inte upp. I borde vara.

Så småningom ger slutmuskel för och röv invaderas av något stort och hårt. Det svider och gör ont, jag får tårar i ögonen och kunde inte hålla tillbaka ett smertehikst. Kim upptäcka det och stoppa rörelsen. Jag kommer att fortsätta med något i röven samtidigt som han finner en ny sak på nattduksbordet. Jag hoppas att det finns fler som gör ont. Jag hör en låg hum, måste det finnas någon vibrator han påslagen. Jag suckar av lättnad och välbefinnande som han trycker den mot min fitta. Han håller på ett tag tills jag börja andas tyngre. Jag vet inte längre vad jag har i rumpan. Sedan tar han håller och skjuter den längre. Jag fyllde upp det bakre hålet, jag känner att det är mätare som försvinner in i mig. Det gör inte ont just sagt na är mest bara konstigt. Sakta börjar han knullar mig med växeln i ryggen i små rörelser fram och tillbaka eller upp och ner. Lite ont igen, stönar jag mig bita ihop tänderna. Han tar mig hårdare, jag ropar, han ökar kraft vibratorn i samma, låt mig veta bara det lilla. Jag Narmer mig orgasm igen när han nadelost knulla mig i röven, jag skriker ut. Smärta, glädje, allt smälter in i något som bara är vild och ratt, en behandling jag visste aldrig makten. En skarp smärta när han drar växeln ur mig, tarene rinnande nedför mina kinder.

– Kim smeker min rygg
.
– Är du okej? spåra honom varm röst.

Ja, jag snörvla.

– Jams du en knullad ordentligt nu

Jag nickar.

Han leker lite med vibrator jag slappna av igen. Jag hör ljudet av en kondom sätta på nog av en laddning av smörjmedel som strömmar in i skinkan veck, blandas med svett och fitta juice. Kim Fett kuk han trycker den mot öppningen. Jag koncentrerar mig på en slappna av. Det börjar bli bättre na, det finns nästan ingen smärta. Kim är fortfarande i mig.

Na jag ska knulla dig i röven, vackra flicka, viskar han och jag ler genom tårarna. Det är så vild och ratt, sade intim och banbrytande och smutsiga och vacker som inget annat jag var med pa.

– Knulla mig, viskar jag.

-Aahh-aahh-AUC-NO-JAAH-Åh snälla, skriker bara rinner ur mig, utom kontroll. Jag har ingen kontroll längre, jag bara tagit, knullad i röven medan Kim trycker vibratorn mot Klitten min. På en sekund är när jag får “den andra andra är när jag gör en. Jag skiljer inte längre mellan smärta och njutning skrik. Allt bara är, förstärker, brutal och absoluta närvaro. De drakhuvuden tjata på mig från sänggavel, skuggor av levande ljus dansa över väggen i linje med den ansträngda andan. Njutning, smärta som två sidor av samma mynt signalerna längs samma nervbanor. Svetten från Kim droppande på mig. Han är tung på mig, hårt inom mig, jag hör honom stöna av njutning.

– Sa … tight och läckra, viskar han.

Jag försöker blockera ut smärtan och koncentrera sig enbart njutning. Om jag kan göra det tillräckligt länge, kommer jag komma. Hur länge kan han hålla ut, hur länge kan jag ligga här och skrika risker genom mig.

Och då, äntligen lossa den, all smärta är borta och jag flyger in i en kraftfull orgasm.

-Jaaa … JAAAAAA! Jag skriker och Kim ryter ut:

-ÅÅÅÅÅRRRH inne … hell … och inches djupt i mig. Jag stönar lite när han drar sig tillbaka. Har jag se på Kim och börjar skratta hysteriskt.

Kim ser förbryllad på mig med ett leende på läpparna. Han sa okej. Han sade läcker. Han kan då få mig i alla hål när mattan pågå.

– Du bara … du är bara den bästa fan någonsin, säger jag. Det är allt jag kan få upp just nu,.

Kim skrattar och kysser mig på munnen.

– Ma väl städa upp lite här, sade han. Du kommer att få släppa att sova i all denna sol.

Lite senare vi ligger sida vid sida på linne. Det är sent, det är nästan morgon. Ändå är jag klarvaken. Jag kommer inte att sova.

– Är du trött? Jag spårar Kim.

-. Nej, inte riktigt

– Vill du prata lite
?
-. Ja, kan vi

Jag sitter upp i sängen. Kim också. Han drar mig i hans armar.

– Mmm, du luktar så bra, säger jag
.
-. Du också

Det blir tyst. Jag ser på Kim. Jag vågar inte säga det. Tor inte säga att jag älskar honom, att det är mycket mer än ett spel för mig. För om han inte känner samma … Nej, jag kan inte säga något.

– Vad är det? spåra Kim allvar.

– Vad är det du vill säga
?
– Jag kan inte, jag viskar, skakar på huvudet
.
– Ja, kan du säga det till mig, säger Kim och smekte mig på kinden.

– Jag talar en hora allt
.
Jag skakar på huvudet, nej, stjälper tarene i mina ögon. Na jag börjar hylgrine, som ett litet barn och jag inte låta saker sist. Graten fastnar i halsen, jag vet inte känslan sedan jag var liten. Känslan av balanserade grader bara hälla ut. Jag gömmer huvudet mot bröstet till Kim och snyftade medan snor och tårar rinner.

– Jag kan inte … kan inte .. jag snyfta
.
– Said, sade, sade Kim
.
När rivjärn jag bara ännu mer.

– Älskade flicka. Kära ni, vad är det egentligen?

Jag andas i en darrande snyftning. Jag ser på Kim forgratte med mina ögon.

– Vad sa du
?
– Älskade, säger Kim, är det något jag kan göra för dig
?
– Älskar du mig? sporjeg. Hennes hjärta bultade så högt som öronen.

– Ja. Säger Kim.

Jag ser bara på honom.

– Jag älskar dig, sade Kim eftertryck och ser mig i ögonen
.
– Jag trodde att du visste
.
– Fan ta dig, säger jag.

– Vad? säger Kim.

Jag gråter ännu mer.

– Jag älskar dig också, jag snyfta.

– Jag älskar dig, viskar jag och kysser honom med skälvande mun och rinnande ögon
.
– Jag älskar dig så oändligt hög
.

– Jag trodde verkligen att du förstod det. Ty jag är med dig hela tiden, säger Kim. Att arbeta dygnet runt för Nickels och Dimes.

– Nickels och Dimes, fnös jag

– Ja, du är medveten om vad sanning egentligen kostar? Huset du köpte var lite av en hydda. Jag kom till ett pris som jag trodde att du var tvungen att ro. Jag kunde inte ta chansen om någon annan fick uppdraget. Jag var kär i dig när vi var barn, men jag hade inte vad jag skulle göra med det då. Så när jag hörde att du hade flyttat tillbaka och köpte ditt hus och din bror sa att du behövde hjälp … så jag byter bara ut mattan till. Men tro inte att det finns ett desperat polacker som skulle ta upp så lite laddning.

– Och vad vill du att jag ska göra åt det

– Tja … det är det andra sätt att göra en avgift på sedan
.
– Idiot! Jag ska leta efter honom med kudden.

Kim skrattar och knep.

– Men Allvarligt-Jag kunde ha flyttat in hos dig. Mitt hus är skuldfri och bara fyllda fick dåliga minnen sade att det är en liten miss. Platsen är trevligt, jag tror att du kan få en bra summa för det.

Jag ser bara på Kim inte kan återvända till ett ord.

– Så jag kan bygga veranda med utomhus öppen spis eller lusthus eller stall eller vad du vill. Han ler att vackert leende av hans och hans ögon gnistrar.

– Säg ja, frågar Kim
.
– Ja, säger jag. Jag har aldrig trängt så lite tid att tänka på en sapass stort beslut någonsin.

När jag tänkte på framtiden, att jag skulle vara med Kim för evigt och aldrig pågå i mer ensam-även när det inte fanns någon tvekan om att jag var tvungen att gråta lite igen. Gledestarer denna tid. Efter, vi älskade. Eftersom det etablerade paret branta vi hade vi gjorde det tyst i misjonarstillingen. Så enkelt och ändå otroligt läckra sagt. Jag kom igen, inte lika stark som förra gången rätt nog, men uppfyller ändå. Det var ljus utanför fönstret. En röd kant horisonten förebådar en ny dag med solsken. Det ska avnjutas till fullo, men först skulle vi sova. Jag kröp under täcket.

– God natt, kära Kim, viskade jag. Han var redan sover. Jag kysste honom på kinden, och sekunder senare sov jag för tung och drommelost. Här slutar min historia. Och här börjar det. Början på resten av mitt underbara liv med Kim, min stora kära. Den man som har en skokartong där han samlar på minnen av mig. I den fann jag till exempel bilder på mig själv tjänar, och gamla födelsedagshälsningar till mig klippt från den lokala tidningen. Och mina förlorade, rött siden trosor. Det fick honom att hålla.

Leave a Reply

